نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: کرمانشاه فراتر از جناح‌بندی‌های‌ سیاسی، به هم‌افزایی همه‌جانبه نیاز دارد
کد خبر: ۱۱۴۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰ 04 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری در نشست هم‌اندیشی با جمعی از کرمانشاهیان مقیم تهران، با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه برای پیشرفت و ارتقاء اظهار کرد: به‌لطف خدا امروز کرمانشاه در شرایطی بسیار مناسب برای تحول بنیادین و فراگیر قرار دارد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه شایسته جایگاهی بالاتر از وضع کنونی است، عنوان کرد: در سال‌های آینده کرمانشاه باید در ردیف اولین استان‌های کشور باشد.

غفوری دغدغه‌مندی نسبت به آینده کرمانشاه را وظیفه‌ همه‌ دلسوزان این استان دانست و اظهار کرد: آینده کرمانشاه به فعالیت‌های آموزشی فرهنگی و تربیتی امروز ما وابسته است و بر همه ما واجب است که برای فردای کرمانشاه نیروهایی متعهد و متدین تربیت کنیم.

وی فرهنگ را پایه‌ مسائل مهم و اساسی خواند و گفت: در میان همه مشکلات استان کرمانشاه، مسائل فرهنگی ریشه‌ای‌تر و جدی‌تر است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مسیری که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کرده‌اند صراط مستقیم است، گفت: همیشه سعی کرده‌ام از گروه‌بندی‌های سیاسی اجتناب کنم و همواره از فرامین امامین انقلاب اطاعات کنم.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه کرمانشاه، غفوری تاکید کرد: کرمانشاه امروز فراتر از جناح‌بندی‌های سیاسی به هم‌افزایی همه‌جانبه نیاز دارد و همه باید به توسعه استان کمک کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار