معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: در سال‌جاری با همت همه خَیِّرین و هم استانی‌های عزیز توانستیم سفره‌های مددجویان عزیز خودمان را رنگین‌تر نماییم و توفیق داشتیم که شاهد رشد ۵۰۰ درصدی کمک‌های خَیِّرین عزیز نسبت به سال گذشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ 02 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، مهدی رحمن‌زاده اظهار داست: ما حامی شادی تمام خانواده‌های ایتام و نیازمند می‌باشیم و در بلندترین شب سال معتقدیم که تمام هموطنان باید این شادی را حس نمایند و سبب ایجاد دلگرمی و صمیمیت باشیم.

 

رشد ۵۰۰درصدی کمک‌های خَیِّرین نیکوکار در شب یلدا نسبت به سال گذشته  

وی افزود: هر ساله با نزدیک شدن به شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم با کمک خَیِّرین عزیز، نیکوکاران، مراکز نیکوکاری، حامیان و همه مردم نیک اندیش استان بسته‌های یلدایی را برای خانواده‌های نیازمند فراهم و شادی را برایشان رقم بزنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره به برگزاری پویش «یلدای مهربانی» تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌جاری با همت همه خَیِّرین و هم استانی‌های عزیز توانستیم سفره‌های مددجویان عزیز خودمان را رنگین‌تر نماییم و توفیق داشتیم که شاهد رشد ۵۰۰ درصدی کمک‌های خَیِّرین عزیز نسبت به سال گذشته باشیم.

رحمن‌زاده با تشکر از همه خَیِّران و مردم نیک‌اندیش استان مازندران بیان داشت: خیران و مردم شریف استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# مبالغ مورد نظر خود را برای کمک به نیازمندان واریز نمایند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار