مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: دست در دست ولایت بودن به ما عزت می دهد؛ نتیجه ولایت مداری باید ولایت محوری و ولایت باوری باشد.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 27 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا کمالی، مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز آیین سالگرد تشییع و تدفین شهید گمنام در کارخانه کویرتایر بیرجند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه انسان‌ها در این دنیا مهمان هستند و موفق فردی هست که شاخص و محور زندگی او خداست.

وی با بیان اینکه، شهدا مورد توجه و عنایت خدا قرار گرفتند که به این مقام رسیدند، گفت: رمز ماندگاری نام شهدا در دنیا تقویت بعد توحیدی و نهادینه کردن خدامحوری در زندگی، داشتن زندگی موحدانه و مخلصانه، رسیدن به عشق و قرب اللهی است.

حجت الاسلام کمالی اظهار داشت: خدا فرموده: نباید به شهدا با دید مرده نگاه کرد بلکه شهدا زنده هستند.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: معراج قرب الهی سیر در عبودیت است؛ اگر بخواهیم در بندگی خدا اوج بگیریم باید پیشانی بر آستان عبودیت خدا بگذاریم تا به مقام شهدا برسیم.

وی با بیان اینکه وصیت شهدا به ما پیروی محض از ولایت است، افزود: مقام معظم رهبری امروز بر جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی تاکید دارند.

حجت الاسلام کمالی تاکید کرد: دست در دست ولایت بودن به ما عزت می‌دهد؛ نتیجه ولایت مداری باید ولایت محوری و ولایت باوری باشد.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، بر پذیرش دیدگاه، ولی فقیه در شناخت دشمنان ایران و اسلام تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری طوفان الاقصی را امحای نقشه‌های آمریکا در منطقه می‌دانند.

وی بیان کرد: دشمنان با طرح نظم نوین جهانی بدنبال تبدیل دنیا به دهکده جهانی هستند.

حجت الاسلام کمالی افزود: با طرح دکترین انقلاب اسلامی موجودیت اسرائیل در حال اضمحلال است.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بر امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و افزود: امروز به واسطه قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه ناامیدی برای ما معنایی ندارد.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که اسرائیل قدرتی برای مقابله با مقاومت ندارد و انروز مهاجرت معکوس در اسرائیل رقم خورده و یک میلیون اسرائیلی از سرزمین‌های فلسطین اشغالی فرار کردند.

حجت‌الاسلام کمالی گفت: پیروزی‌های امروز منطقه مرهون ایستادگی رزمندگان، برکت خون شهدا و دکترین ولایت است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار