مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اجرای طرح ملی راهیان پیشرفت جوانان و بازدید از مراکز علمی و صنعتی خبر داد .
کد خبر: ۱۱۴۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱ 25 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر علیرضا شهرجردی گفت: در راستای اجرای اولین مرحله طرح پیشگامان پیشرفت تعداد ۵۰ نفر از اعضای کانون های دانش آموزی،دانشجویی،جوانان و دختران طرح یاس، بازدیدی از پیشرفت های علمی در شرکت های دانش بنیان و آشنایی با کسب و کارهای خرد و تکنولوژی نوین در حوزه صنعت،صنایع دستی و ... داشتند.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح راهیان پیشرفت تبیین دستاورهای علمی نظام و انقلاب اسلامی در زمینه کار آفرینی و اشتغال است،افزود : این طرح با همکاری بانوان عضو طرح یاس در ۴ شهرستان شازند، اراک، خمین و ساوه برگزار شد.

شهرجردی گفت: درهمین  این راستا بازدید از صنایع و کارخانجات افق کوروش در اراک، نیروگاه برق شازند، شرکت دیبا پرچم خمین، بازارچه های صنایع دستی و تولید پوشاک و مراکز کار آفرینی کیان و کوثر ساوه در استان مرکزی برنامه‌ریزی و اجرا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: هدف از برگزاری اردوهای یکروزه راهیان پیشرفت در زمینه کسب و کار و بهره مندی از ظرفیت های حوزه کارآفرینی ،توانمندسازی اعضای تیم های یاس و جوانان می باشد.

شهرجردی همچنین افزود:جوانان هلال احمری در این بازدیدها به کشف استعداد و علاقمندی خود، چگونگی ورود به این مسیر و راه های کسب مهارت برای شغل مورد علاقه و فنون بازاریابی آشنا شدند.

گفتنی است طرح یاس، طرح مشترک بین جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) است که با هدف توانمندسازی بانوان جوان در سراسر کشور برگزار می شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار