با حضور قائم مقام سازمان پزشک قانونی، محمود منتظری به عنوان مدیرکل جدید پزشک قانونی استان بوشهر معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 19 October 2015
تابناک بوشهر: استاندار بوشهر در نشست معرفی مدیرکل جدید پزشک قانونی استان بوشهر با بیان اینکه رسالت و ماموریت پزشک قانونی در جامعه بسیار مهم و با اهمیت است اظهار داشت: پزشک قانونی در بیشتر امور قضایی و پزشکی نقش مهم و موثری دارد.

مصطفی سالاری با بیان اینکه فضای تعامل و همکاری بین پزشک قانونی با سیستم قضایی و علوم پزشکی بوشهر بسیار مطلوب است خاطرنشان کرد: این تعامل که زمینه افزایش همکاری در رسیدگی به مطالبات مردم فراهم کرده جوابگوی نیازهای جامعه در ابعاد گوناگون شده است.

وی با تاکید به تامین تجهیزات پزشک قانونی استان بوشهر افزود: برای تامین نیازهای تجهیزاتی اداره کل پزشک قانونی استان بوشهر اعتبارات لازم برای فراهم شدن رفاه و آرامش مردم تامین و تخصیص می‌یابد تا فرایند رسیدگی به پرونده‌های قضایی کوتاه‌تر شود.

قائم مقام سازمان پزشک قانونی نیز با اشاره به اینکه جایگاه این سازمان در جامعه بسیار مهم است تصریح کرد: سازمان پزشک قانونی با وجود برخی از مشکلات و کمبودها ولی خدمات مطلوب به مردم ارائه می‎کند.

عبدالرزاق برزگر با بیان اینکه زیرساخت‌های پزشک قانونی در استان بوشهر فراهم است افزود: این اداره کل با کمبود نیروی انسانی متخصص روبه‌رو است که با برنامه‎ریزی انجام شده بخشی از مشکلات نیروهای تخصصی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برطرف می‌شود.

وی ضمن معرفی محمود منتظری به عنوان مدیرکل جدید پزشک قانونی استان بوشهر ازخدمات علیرضا رضایی قدردانی کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار