معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: تامین ۴۰۰ هکتار زمین برای تامین مسکن هشت هزار کارگر متقاضی انجام شده که انتظار می‌رود اداره کل مسکن و شهرسازی استان برای شتاب‌بخشی به ساخت پروژه‌های مسکن ملی برنامه‌ریزی کاربردی تدوین کند.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲ 23 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،علی اکبراسدی ،روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی استان مسکن است که البته اقدامات خوبی از جمله تامین ۴۰۰ هکتار زمین برای تامین مسکن هشت هزار کارگر متقاضی انجام شده است.

او با بیان اینکه استان مرکزی سومین استان پرتردد کشور است و کمترین طول آزادراه کشور مربوط به این استان است گفت: برای ساخت آزادراه اراک - خرم‌آباد باید سرمایه‌گذار جذب و این طرح وارد مرحله اجرا شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: یکی از برنامه‌هایی که نیاز به پیگیری جدی دارد راه‌اندازی قطار شهری شهرهای جدید به اراک است که به صورت جدی پیگیری می‌شود.

عباس یوسف‌زاده سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی هم گفت: در بخشی از طرح‌ها تعامل با دیگر دستگاه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این مورد هم در دستور کار قرار می‌گیرد و موضوع مسکن و راه در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

در این مراسم با قدردانی از تلاش انعامی، عباس یوسف‌زاده به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار