رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: ۵۰۰۶حامی از ایتام و فرزندان خانواده محسنین شهرستان قائمشهر در ۹ماهه نخست امسال حمایت کردند.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵ 22 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی از حمایت ۵۰۰۶حامی از ایتام و فرزندان خانواده محسنین شهرستان قائمشهر در ۹ماهه نخست امسال خبر داد.

 

چتر حمایتی بیش از ۵۰۰۰هزار حامی بر سر ایتام شهرستان قائمشهر  

وی بابیان اینکه، در حال حاضر ۱ هزار و ۳۵۴ کودک یتیم و طرح محسنین تحت حمایت امداد شهرستان قائمشهر هستند اعلام داشت: از این تعداد ۱۷۹کودک یتیم و ۱ هزار و ۱۷۵کودک طرح محسنین هستند که بیش‌ از پیش نیازمند حمایت حامیان هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر با اشاره به اینکه، در ۹ ماهه نخست امسال، حامیان محترم بیش از ۶میلیارد و ۶۹۰میلیون تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت خود در شهرستان قائمشهر کمک کرده‌اند گفت: ۷۰ درصد از این کمک‌ها نقدی و ۳۰ درصد به‌ صورت کالا بوده است.

یعقوبی با ابراز تشکر و قدردانی صمیمانه از کلیه حامیان این شهرستان بیان داشت: در ۹ ماهه نخست سال۱۴۰۲ به تعداد حامیان ایتام کمیته امداد شهرستان قائمشهر ۸۶۰حامی اضافه شده است که در اینجا از همشهریان عزیزبابت نگاه مهربانانه وازهمکاران واحد اکرام و مشارکت بابت جذب این حامیان عزیز سپاسگزارم.

وی افزود: همشهریان و مردم عزیز میتوانند جهت ثبت نام در طرح حمایت از ایتام به سایت اکرام ekram.emdad.ir مراجعه و یا باتماس با شماره ۰۱۱۴۲۰۳۴۰۱۵ وهمچنین ارسال عدد ۱ به شماره ۰۹۱۱۹۲۳۹۵۷۹ به جمع حامیان کمیته امداد شهرستان قائمشهر بپیوندند.

خاطرنشان می‌شود: ایتام تحت پوشش ماهیانه سرانه‌ای را از حامیان دریافت می‌کنند که سرانه کمک‌ها برای هر یتیم در شهرستان در حال حاضر یک میلیون تومان است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار