مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: این نهاد حمایتی در آستانه شب یلدا ۱۲ هزار بسته یلدایی بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای استان توزیع کرد.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳ 21 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، صبح امروز مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: این نهاد حمایتی در آستانه شب یلدا ۱۲ هزار بسته یلدایی بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای استان توزیع کرد.

وی گفت: این بسته‌های یلدایی با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان تهیه و توزیع شد که ارزش کل این بسته‌ها حدود ۵۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی افزود: ارزش هر بسته یلدایی به طور میانگین ۴ میلیون ریال است.

الهی‌راد تصریح کرد: امسال بیش از ۱۸۰ مرکز نیکوکاری در استان به پویش یلدای مهربانی کمیته امداد پیوستند و در جمع آوری و توزیع بسته‌های یلدایی بین نیازمندان استان با کمیته امداد مشارکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز این نهاد با همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری ۱۰ هزار بسته یلدایی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع کرده است.

این مقام مسئول بیان داشت: خیرین و مردم نوعدوست خراسان‌شمالی می‌توانند جهت مشارکت در امر خداپسندانه کمک به تهیه بسته‌های یلدایی برای ایتام و نیازمندان کمک‌های نقدی خود را از طریق درگاه‌های پرداخت کمیته امداد به دست نیازمندان برسانند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار