نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: طراحان و تولیدکنندگان حوزه عفاف و حجاب باید مورد حمایت قرار بگیرند و بازار مناسبی برای ارائه این محصولات چه به‌صورت نمایشگاه‌های مقطعی و چه نمایشگاه‌های دائمی داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱ 21 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر ظهر امروز در افتتاحیه نمایشگاه عفاف و حجاب در بوشهر با قدردانی از مسوولین و تولید‌کنندگان، اظهار داشت: عفاف و حجاب یک فریضه ضروری دین است و طبق بیانات مقام معظم رهبری خلاف آن حرام شرعی و سیاسی است.

وی افزود: لازم است همگان به شکل همه‌جانبه در عرصه فرهنگ‌سازی، زمینه‌سازی تولید پوشاک اسلامی با آرایه‌های عفاف و حجاب و بحث‌های نظارتی به اشکال مختلف تلاش کنند.

وی گفت: یکی از کار‌هایی که در ایران به‌ویژه در استان بوشهر باید صورت بگیرد حمایت از تولیدکنندگان کالا‌های عفاف و حجاب است؛ طراحان و تولیدکنندگان برای گسترش کار‌های خود باید مورد حمایت قرار بگیرند و بازار مناسبی برای ارائه این محصولات چه به‌صورت نمایشگاه‌های مقطعی و چه نمایشگاه‌های دائمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام ستاد‌های نمازجمعه در روز جمعه و در تمام استان برای ارائه کالا در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد، اظهار کرد: مسوولین بانکی تسهیلات را در این رابطه قرار دهند و مهلت‌های بانکی را به شکل مناسب برای تولید‌کنندگان در نظر بگیرند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر خطاب به تولیدکنندگان در این نمایشگاه، عنوان کرد: امیدواریم تولیداتی با جاذبه‌های خوب برای دختران از سنین کودکی تا بزرگسالی تولید کنید تا کمبود‌هایی که در بازار وجود دارد با تلاش‌های شما جبران شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار