رئیس ستاد انتخابات استان همدان خواستار فراهم کردن امکان مشارکت گسترده مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از سوی ستاد انتخابات استان شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 20 October 2015
 رئیس ستاد انتخابات استان همدان خواستار فراهم کردن امکان مشارکت گسترده مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از سوی ستاد انتخابات استان شد.

به گزارش ایرنا؛محمد ابراهیم الهی تبار  در جلسه ستاد انتخابات استان همدان گفت: مشارکت گسترده مردم، ملاک قانون در انتخابات، ایجاد فضای رقابتی سالم برای همه نظرات، دیدگاهها و اندیشه ها که نتیجه آن برگزاری انتخابات شکوهمند باشد، هدف مجموعه وزارت کشور و ستاد انتخابات استان در اجرای انتخابات است.

وی افزود: برای دستیابی به این هدف آموزش مجریان و عوامل انتخابات اهمیت فراوانی دارد بنابراین باید برنامه آموزشی متناسب با نیاز استان در حوزه فن آوری اطلاعات و مجریان انتخابات، طراحی شود.

وی اضافه کرد: این برنامه های آموزشی در سطح استان و شهرستان اجرایی شود و رده ها و افراد و عواملی که نیاز به آموزش دارند، مشخص شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با یادآوری آزمون برگزار شده قانون انتخابات از فرمانداران و بخشداران همدان، گفت: نتیجه مطلوب این آزمون بیانگر آمادگی استان برای برگزاری انتخابات است.
الهی تبار با بیان اینکه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در دادگستری استان تشکیل شده است، اظهار کرد: بر اساس تفاهم وزارت کشور و قوه قضائیه مسئول حقوقی ستاد انتخابات استان در جلسات این ستاد حاضر شده و همکاری لازم را داشته باشد.

وی همچنین خواستار تدوین طرح مکان یابی برای تجمعات انتخاباتی از سوی دبیرخانه ستاد در همکاری با فرمانداران شد.

در این جلسه مسئولان کمیته ها به ارائه گزارش عملکرد و آخرین وضعیت پرداخته و تصمیماتی در راستای تسهیل امور اتخاذ شد.

استان همدان با بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر جمعیت و داشتن 9 شهرستان، تعداد 9 کرسی مجلس شورای اسلامی و دو کرسی مجلس خبرگان رهبری را در اختیار دارد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار