علیرضا فخاری استاندار تهران در حکمی امین اسدی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ 20 December 2023

به گزارش «تابناک تهران» از روابط عمومی استانداری، در بخشی از این حکم که روز چهارشنبه صادر شده، آمده است؛ انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی با روحیه انقلابی، پاک دستی، فساد ستیزی، قانون مداری و عدالت محوری با تاکید بر گره گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان در راستای تحقق آرمان بلند عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.

استاندار تهران در این حکم می افزاید: برای بهره مندی حداکثری از ظرفیت گروه‌های مردمی توسعه عادلانه زیرساخت‌های اقتصادی و حمایت همه جانبه از تولید برنامه ریزی اصولی و جدی برای تعالی شاخص‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ارتباط مداوم با روحانیت اصیل ارتقای سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی با رعایت اصل مهم مردم داری و تعامل سازنده و مستمر با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار است.

فخاری اظهار امیدواری کرده است، با استعانت از درگاه ایزد منان در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در عمل به وظایف محوله موفق و موید باشید.

اسدی پیش از این سمت‌هایی همچون معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسلامشهر، سرپرست بخشداری چهاردانگه، عضو دوره سوم و پنجم شورای اسلامی شهر اسلامشهر به مدت ۱۰ سال، عضو شورای سازمان فرهنگی- ورزشی شهرداری اسلامشهر، رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر را در کارنامه خود دارد.

پیش از این جابر کریمی فرماندار ملارد بود.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار