در برگزاری ششمین اجلاسیه شهرستانی نماز شهرستان نکا؛
موسی خلیلی شهردار شهر نکا در ششمین دوره اجلاسیه نماز شهرستان، در اجرای پروژه‌های نمازی از جمله؛ «میدان نماز» ، «بلوار نماز ، ایستگاه نماز» و «تبلیغات محیطی» و «دیوارنویسی‌های سطح شهر»، از سوی مرتضی رمضانی فرماندار و ریاست شورای اقامه‌ی نماز شهرستان نکا به عنوان مدیر نمونه معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ 18 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲ ، ششمین اجلاسیه ستاد اقامه نماز نکا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل پژوهش‌سرای آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

 

موسی خلیلی شهردار نکا به عنوان مدیر نمونه در ششمین دوره اجلاسیه نماز شهرستان نکا معرفی شد  

فرماندار شهرستان نکا که خود روحیه مطالبه‌گری در حوزه برپایی نماز جماعت دارد، در این برنامه اظهار کرد: خداوند ۱۲۴هزار پیامبر را برای ما مبعوث و در مسیر بندگی سرمایه‌گذاری کرد تا در راه عبادت او همت داشته باشیم.

مرتضی رمضانی افزود: توجه بنده و بسیاری از مسئولان باید به کیفیت نماز و نمازخانه‌های دستگاه‌های اداری و اجرایی باشد و اینجانب به عنوان رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان تا به امروز اینگونه عمل کرده‌ و در بازدیدهایم از اداره‌ها در این موضوع دقت نظر داشته‌ام.

 

موسی خلیلی شهردار نکا به عنوان مدیر نمونه در ششمین دوره اجلاسیه نماز شهرستان نکا معرفی شد  

وی ادامه داد: بهترین مکان شما باید در مجموعه‌های اداری و غیر اداری نمازخانه‌ها باشد و نماز جماعت افضل ثواب‌ها است.

گفتنی است: در این برنامه که به همت «مصطفی باقری دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نکا» و «مسئولان ستادهای نماز اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی» برگزار شد، ضمن تجلیل و قدردانی از همه‌ی زحمت‌کشان عرصه ترویج فرهنگ نماز، موسی خلیلی شهردار شهر نکا جهت اجرای پروژه‌های نمازی از جمله؛ «میدان نماز» ، «بلوار نماز ، ایستگاه نماز» و «تبلیغات محیطی» و «دیوارنویسی‌های سطح شهر»، از سوی مرتضی رمضانی فرماندار و ریاست شورای اقامه‌ی نماز شهرستان نکا به عنوان مدیر نمونه معرفی شد.

 

موسی خلیلی شهردار نکا به عنوان مدیر نمونه در ششمین دوره اجلاسیه نماز شهرستان نکا معرفی شد  

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار