مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: از ابتدای آذرماه کشت قراردادی بالغ بر ۵۲۰۰ هکتار از اراضی آبی ودیم این استان در سامانه به ثبت رسید.
کد خبر: ۱۱۴۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ 16 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، علی نوبخت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون ۲۳۹ قرارداد (کشاورز) در قالب ۵۲۰۰ هکتار اراضی آبی و دیم، اطلاعات خود را در سامانه ثبت کرده‌اند، اظهار کرد: هر کشاورز با کد ملی و تلفن همراه خود می‌تواند دراین طرح نسبت به عقد قرارداد با شرکت بازرگانی دولتی ایران اقدام کند.

وی افزود: کشاورزان استان اردبیل با ثبت نام در این طرح و اجرای کشاورزی قراردادی از ۲۰ درصد تخفیف در حق بیمه و انجام تسویه حساب نهایی در زمان تحویل محصول سود خواهند برد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل در خصوص هزینه کرایه حمل محصولات کشاورزی عنوان کرد: در این طرح به ازای تحویل هر تُن محصول به مراکز خرید تضمینی مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به عنوان کمک هزینه کرایه حمل محصول به کشاورز تخصیص می‌یابد.

نوبخت تصریح کرد: کشاورزان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به آدرس gtc.ir اپلیکیشن کشت قراردادی را بر روی گوشی خود دانلود و نصب و در سامانه ثبت نام کرده تا از مزایای آن برخوردار شوند و در صورت لزوم می‌توانند به منظور کسب اطلاعات لازم از طریق تماس با شماره تلفن ۳۳۲۳۳۲۰۰ با کارشناس اداره کل غله استان اقدام کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار