فرمانده مرزبانی استان مازندران:
مرزبانان و دريابانان در انجام ماموريت ها با روحيه جهادي، نظم و امنيت را ارتقاء مي دهند
کد خبر: ۱۱۴۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 14 December 2023

مهدی رفیعی: به گزارش خبرگزاری تابناک مازندران ،سرهنگ"عبدا...خسروی فرمانده مرزبانی استان مازندران
در مراسم تکريم و معارفه فرمانده پايگاه درياباني نوشهر با حضور مسئولان، فرماندهان نظامي و انتظامي و جمعي از مرزنشينان محلي در سالن اجتماعات بندر اقتصادي تجاري "نوشهر" اظهار داشت:با تعامل خوب دريابانان استان با دستگاه هاي دولتي و قضائي و همکاري مردم، شاهد امنيت مطلوب و همچنين کاهش جرم بوده ايم.

وی ادامه داد: افتخار درياباني استان اين است که امروز به عنوان سرباز ولايت و خادم مردم ولايت مدار مازندران، خدمتي بي منت را در دستورکار خود قرار داده است.

خسروی خاطر نشان کرد:: دريابانان در تمام ساعات شبانه روز در راستاي برقراري نظم و امنيت و همچنين ايجاد احساس امنيت مرزنشينان تلاش مي کنند که اميدواريم اين روند مطلوب امنيتي ادامه داشته باشد تا شاهد امنيتي در خورشان مردم به ويژه مرزنشينان باشيم.

فرمانده مرزبانی استان، با اشاره به اينکه ما بايد روحيه جهادي را در انجام ماموريت ها حفظ کنيم، تصریح کرد: مرزبانان و دريابانان اين اراده و آمادگي را دارد که در اقصي نقاط مرزهاي آبي استان نظم و امنيت را ارتقاء دهد و در جهت آسايش و آرامش مردم کار کند، لذا به پشتوانه اعتماد مردم و تدابير مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و تلاش شبانه روزي کارکنان گام هاي موثري در اين زمينه برداشته شده است.

لازم به ذکر است که در خاتمه مراسم با اهداي لوح سپاس از خدمات سرهنگ"مصطفي عسکري"فرمانده سابق پايگاه نوشهر قدرداني و سرهنگ"کريم محمودثاني"به عنوان فرمانده جديد پايگاه درياباني نوشهر معرفي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار