مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون در استان ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی نصب شده است که با 68 نیروگاهی که امروز به بهره برداری رسید و در حال نصب است به حدود ۸۰۰ نیروگاه خورشیدی می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 13 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی ، مهدی هنری، مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز در حاشیه مراسم افتتاح نیروگاه خورشیدی در روستای دوحصاران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای اجرای نیروگاه خورشیدی ۱۴۹ نفر به مرحله دریافت وام رسیدند.

وی افزود: از این تعداد ۱۰۴ نفر از بسیجیان و بقیه مددجویان تحت حمایت بهزیستی، متقاضی اجرای نیروگاه خورشیدی بودند.

مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: امروز ۶۸ نیروگاه خورشیدی به بهره برداری رسید و ۸۱ نیروگاه در حال نصب است.

هنری ضمن تشکر از شرکت صاایران وزارت دفاع برای همکاری نصب نیروگاه‌های خورشیدی، عنوان کرد: علاوه بر این، ۳۰ درصد در هزینه‌ها نسبت به بازار تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون در خراسان جنوبی ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی نصب شده است که با این تعدادی که امروز به بهره برداری رسید و در حال نصب است به حدود ۸۰۰ نیروگاه خورشیدی می‌رسد.

مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: هم اکنون ۷۰۰ متقاضی اجرای نیروگاه خورشیدی در استان داریم که کار‌های مربوط به شرکت برق انجام شده و اگر بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات همراهی کنند ادامه کار در خدمت متقاضیان خواهیم بود.

هنری خاطرنشان کرد: همچنین امروز به طور همزمان در استان شاهد افتتاح ۳۱۵ کارگاه اشتغال با اعتبار بیش از ۳۵۳ میلیارد ریال که برای ۴۳۷ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده هستیم.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار