مدیر کلنیک صنعتی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از بازدید میدانی و بررسی وضعیت فعالیت واحد‌های تولیدی معدنی شهرستان بهمئی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳ 13 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، احسان باقری گفت: پایش میدانی و عارضه یابی واحد تولیدی در تعاونی ۵۲۰۹ آهک جنوب ماغر واقع در شهرستان بهمئی با حضور مسئولین سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه و مدیر صمت شهرستان بهمئی با هدف احصاء و پیگیری جهت رفع موانع و مشکلات واحد مذکور صورت پذیرفت.
باقری افزود: این بازدید با حضور مسئول و جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، اعضا و مدیریت کلنیک صنعتی و معدن استان، جانشین فرمانده سپاه شهرستان، مدیر صمت شهرستان بهمئی پایش و عارضه یابی‌های میدانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این بازدید با توجه به نوع موانع و عارضه‌های موجود در قالب دو فصل راهبردی کوتاه و بلند مدت، راهکار‌های لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات احصاء شده و راه‌های تامین مالی این واحد تولیدی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
باقری گفت: درادامه از معدن ۲۶۲ هکتاری این واحد تولید در فاصله ۴ کیلومتری این کارخانه بازدید و از نزدیک مسائل آن مورد بررسی اعضا قرار گرفت و سپس با حضور درسپاه شهرستان تصمیمات اتخاذ و برنامه ریزی لازم صورت گرفت.
وی اظهار داشت: در پایان این بازدید مقرر شد مسائل و مشکلات این واحد همراه مستندات در مرکز استان پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار