سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: دهمین جشنواره مد و پوشاک ایرانی اسلامی از ۲۵تا ۲۹ دی ماه سال جاری در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ 09 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،حسین محمودی فر در این خصوص گفت: دهمین جشنواره مد و پوشاک ایرانی در دو بخش هنرجویی و کارگاهی به عنوان رویداد بزرگ فرهنگی در حوزه مد و پوشاک برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش اول این جشنواره، برگزاری مسابقه هنرجویی طراحی و دوخت تن پوش اجتماع پوشاک مدارس و چادر نماز و ملزومات آن ویژه هنرستان‌های دخترانه استان مرکزی است که علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ آذر ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

محمودی فر ادامه داد: بخش دوم جشنواره، عرضه، فروش و ترویج مد و پوشاک ایرانی اسلامی است که با حضور طراحان و فعالان صنعت مد و پوشاک آماده بازدید عموم مردم خواهد بود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: دهمین جشنواره مد و پوشاک ایرانی اسلامی استان مرکزی از ۲۵ تا ۲۹ دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اراک دایر می‌شود.

وی گفت: استان مرکزی در حوزه طراحی لباس و دوخت ظرفیت بالایی دارد و طراحان این حوزه در جشنواره‌های مختلف توانمندی‌های خود را در عرصه بین المللی ارائه می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار