مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان گفت: کشاورزانی که تاکنون برای ثبت کشت قراردادی خود اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با ورود به سامانه این طرح به‌صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند و از تخفیف ۲۰ درصدی بیمه محصول و جایزه کرایه حمل بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹ 08 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، محمد بلندنظر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: امسال بر اساس سیاست‌های دولت و وزارت جهاد کشاورزی سه دستگاه متولی کشت قراردادی شده‌اند که ادارات کل تعاون روستایی و غله در محصولات گندم آبی، دیم و کلزا و شرکت پشتیبانی امور دام در رابطه با محصول جو اقدام را انجام می‌دهند.

وی با توصیه به کشاورزان برای رعایت کشت قراردادی تصریح کرد: این سامانه در راستای توسعه کشت قراردادی و به‌منظور افزایش سود تولیدکننده، حذف واسطه‌ها، افزایش کیفیت محصولات و کاهش ریسک بازار و تولید ایجاد شده است و کشاورزان می‌توانند با ورود به این سامانه و انتخاب تعاون روستایی با وارد کردن اطلاعاتی مانند ابعاد زمین، حدود اربعه، اطلاعات فردی و سایر موارد خواسته شده پس از طی چند مرحله و انتخاب تعاون روستایی به‌عنوان دستگاه طرف قرارداد کار ثبت قرارداد خود را انجام دهند.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان ادامه داد:گندم‌کاران با عقد قرارداد با تعاون روستایی و تحویل محصول به مراکز خرید ضمن بهره‌مندی از تخفیف ۲۰ درصدی بیمه محصول، به ازای هر تن ۱۵۰ هزارتومان در قالب کرایه حمل جایزه دریافت می‌کنند.

بلندنظر یادآور شد: کشاورزان می‌توانند با مراجعه به لینک https://farm.mcinext.com و انتخاب سازمان تعاون روستایی به‌عنوان دستگاه طرف قرارداد نسبت به عقد قرارداد خود به‌صورت الکترونیکی اقدام کنند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار