امام جمعه اردبیل با اشاره به برخی از شایعات در خصوص مالکیت وی بر یک پاساژ تجاری در اردبیل توضیحاتی در خصوص این شایعه ارایه کرد.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 08 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل امروز در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل، با تبیین صریح برخی از شایعات اظهار کرد: این هفته مراجعه جالبی به اینجانب شد یک خانم محترمی با من تماس گرفت و اظهار داشت می‌خواهم در طبقه دوم فلان پاساژ مغازه بخرم به من گفتند کل این طبقه مال شماست و حالا برای خرید به شما مراجعه کرده‌ام.

وی افزود: در جواب ایشان عرض کردم شماره کارت ملی خودم را در اختیار شما قرار می‌دهم تا با مراجعه به سازمان ثبت اسناد استکشاف و استسفار کنید اگر یک منزل یا یک مغازه در کل ایران به نام حقیر بود حتماً آن را به نام شما خواهم کرد.

سر ریسمان بسیاری از شایعات به منافقین رسیده است

وی اضافه کرد: طرح این موضوع برای خیرخواهی به ملت عزیز است دشمنان غدّار این کشور از طریق مختلف وارد مدارس نامرئی شده و با شایعات و حرف‌های بی‌اساس هم به کشور صدمه می‌زنند و هم دین و ایمان مردم را مورد غارت و تاراج قرار می‌دهند بار‌ها این گونه تهمت‌ها توسط فتا پی گیری شده و سر ریسمان به آلبانی و به منافقین رسیده است بار‌ها و بار‌ها به پسر اینجانب نسبت‌های بسیار سنگین متوجه کرده‌اند در حالی که اینجانب اصلاً اولاد ذکور ندارم! این تهمت‌ها مخصوصاً در موسم انتخابات تشدید می‌شود و حسنات به شدت در نامه اعمال افراد جا به جا می‌شود.

آیت الله عاملی گفت: من یقین دارم خیلی‌ها در اثر حرف‌های شخصی، تهمت، افتراء و غیبت با پشیمانی از دنیا می‌روند و طبق روایات هر کس با پشیمانی از دنیا برود تا آخر پشیمان خواهد ماند، چون دفتر بسته می‌شود و بعد از مرگ هیچ چیز قابل تغییر نیست.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار