دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار و خطرناک در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۳ قبضه سلاح گرم از مخفیگاه یکی از این افراد شرور کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 03 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، رضا یعقوبی از استمرار طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز در زرند سخن گفت و افزود: پس از اتمام مهلت تعیین شده برای تحویل داوطلبانه سلاح، همانگونه که عنوان شده بود طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز در زرند به‌صورت عملی آغاز و در این راستا ضمن دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش در مجموع ۱۳ قبضه سلاح غیر مجاز کشف شده است.

وی افزود: در مهمترین عملیات منسجم اطلاعاتی و غافلگیرانه که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان انجام گرفت، شرور معروف و سابقه‌دار دستگیر و تعداد ۱۳ قبضه سلاح غیر مجاز از وی کشف و ضبط شد.

دادستان زرند با اعلام اینکه متهم از مجرمان سابقه‌داری است که در سوابق خود جرائمی نظیر سرقت مسلحانه، قدرت‌نمایی با سلاح و اخلال در نظم عمومی، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، نزاع و درگیری دارد، اظهار داشت: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز دستگاه قضائی و در این زمینه با توجه به قرارگیری در ایام فاطمیه که مراسمات عزاداری به صورت عمومی برگزار می‌شود، در راستای تامین نظم و امنیت جامعه بیش از پیش فعالیت اراذل و اوباش تحت رصد و نظارت دستگاه‌های اطلاعاتی و نظامی است.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: دستگیری این شرور هشداری به دیگر اشرار و عوامل ناامن ساز در منطقه است که به‌طور قطع در صورت تکرار اشتباهات گذشته و استمرار نزاع با سخت‌ترین شکل ممکن با تمامی افراد مرتبط برخورد خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و دیگر مراجع امنیتی نظامی و انتظامی در برقراری امنیت شهرستان گفت: علیرغم آنکه امروزه شهرستان زرند یکی از امن‌ترین مناطق استان است، اما وجود حتی یک سلاح غیر مجاز تهدیدی بالقوه علیه امنیت شهروندان به حساب می‌آید.

یعقوبی ادامه داد: به همین جهت برای عمل به تعهد تامین امنیت مردم، با تعامل میان دستگاه‌های قضائی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی به شهروندان اطمینان داده می‌شود که ضمن جدیت در استمرار جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در برخورد با اشرار نیز قاطعانه عمل خواهد شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار