مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: «مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» به عنوان شعار هیأت‌های عزاداری این استان در ایام فاطمیه امسال است.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 03 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: سازمان هیأت‌ها و تشکل‌های دینی، همزمان با فرا رسیدن ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، پس از اولویت‌سنجی محورهای محتوایی و هم‌اندیشی جامعه فعالان هیأت ها، شورای هماهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور، «مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» را به عنوان شعار مشترک جامعه محبان اهل‌بیت (ع) و هیأت‌های عزاداری در ایام فاطمیه ۱۴۰۲ اعلام کرد.

وی افزود: متناظر با اعلام و ابلاغ مطلب فوق، در سطح استان هم با هماهنگی‌های انجام شده در سطح هیات‌ها و فعالان اقامه عزای حضرت زهرا سلام الله علیها، مراسم ایام فاطمیه امسال با محوریت این شعار برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هشتگ‌های #معجزه_مادری، #ام_المقاومه و #مادر_قهرمان برای انتشار محتوا درباره عزاداری فاطمیه در فضای مجازی انتخاب شد.

قادری ابراز کرد: طبق اطلاعیه شورای هماهنگی شبکه‌های هیات‌ها و تشکل‌های دینی کشور از تمام هیأت‌ها و مجموعه‌ها، خواسته شده تا ضمن حفظ شعار و نشان و استقلال خود، با نمایش جلوه‌ای از وحدت و هم‌دلی جامعه هیأت‌های عزاداری در این حرکت جمعی هم مشارکت کنند و این شعار را در حاشیه تولیدات، تبلیغات و فضاسازی هیأت درج کرده و در محتوای هیأت مدنظر قرار دهند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار