امام جمعه پارس آباد گفت: مدیران کل هر اداره باید حداقل هر ماه یک‌بار به اداره‌های زیرمجموعه خود در شهرستان‌ها سرکشی و بازدید کنند و مشکلات هر اداره را حل و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیرند.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ 01 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مدیران کل هر اداره استان اردبیل باید حداقل هر ماه یک‌بار به اداره‌های موجود زیرمجموعه خود در شهرستان‌ها سرکشی و بازدید کنند و مشکلات هر اداره را حل و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیرند.

وی افزود: محبت عامل استواری و پایداری در خانواده است که ابراز محبت از طرف زوجین به یکدیگر باید به‌صورت آشکار نمایان شود که این ابراز محبت باعث استوار و ماندگار شدن کانون خانواده می‌شود.

ایمان به‌خدا عامل پیروزی غزه شده است

حجت الاسلام باقری عنوان کرد: ایمان به‌خدا عامل پیروزی غزه شده است و در ۴۸ روز درگیری بین غزه و صهیونسیم، غزه مقاومت کرد و پیروز شد که امروزه در مقابل آزادی هر اسیر صهیونیست ۳ اسیر از فلسطین آزاد می‌شود و این قدرت مقاومت را نشان می‌دهد.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد به دیدار بسیجیان با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این دیدار، بسیجیان راحافظ نظام و انقلاب دانست و از آنان خواست محور ارزش‌های ولایت باشند و از دوقطبی بودن پرهیز کنند.

وی به ایام مهم این هفته اشاره و تصریح کرد: ۱۲ آذر که مصادف با روز معلولان است از مسؤولان ادارات می‌خواهیم حق و حقوق معلولان را رعایت کنند و به مشکلات این قشر عزیز رسیدگی کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار