معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: در نمایشگاه "آبادیران" قرار است از فناوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حل مسائل مناطق کمتر برخوردار استفاده شود.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ 28 November 2023

 

 


به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشست هماهنگی برگزاری اولین نمایشگاه استانی آبادیران اظهار کرد: در پی اجرای برنامه ملی آبادیران از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با هدف استقرار رویکرد جدید نوآوری فراگیر در کشور و رفع دغدغه اقشار مختلف مردم به کمک فناوری، نمایشگاه های استانی آبادیران بصورت منطقه ای به میزبانی چند استان منتخب از جمله یزد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه ملی «آبادیران» با شعار نوآوری برای آبادانی، با هدف پیشرفت و آبادانی کشور به دنبال «رفع چالش های مناطق محروم و روستایی»، «ایجاد اشتغال پایدار» و «توسعه زنجیره ارزش ظرفیت‌های بومی مناطق کمتر برخوردار» با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و سایر ارکان زیست بوم نوآوری و فناوری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد توانمندسازی ساکنان مناطق کمتر برخوردار به لحاظ اشتغال و ایجاد درآمد را از دیگر اهداف این برنامه نام برد و یادآور شد: در برنامه ملی آبادیران همه نهادهای دولتی و غیر دولتی فعال در آبادانی و پیشرفت ایران به دنبال توانمندسازی و ارتقای مناطق محروم با استفاده از دانش، فناوری و نوآوری خواهند بود.

نشست هماهنگی برگزاری اولین نمایشگاه استانی آبادیران با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد، دستیار استاندار در امر مردمی سازی، مشاور استاندار و مسئول پیگیری های ویژه دانش بنیان و کارگزار منطقه یزد رویداد برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار