معاون فرهنگی هنری سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در طی هفته بسیج 160 یادواره شهید در خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ 26 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سرهنگ محمدرضا صادق، معاون فرهنگی هنری سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: امسال هفته بسیج با شعار محوری «بسیج، امید ملت ایران» آغاز شده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: فعالیت‌های بسیج در تمام سال جاری و ساری است، اما هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه آغاز شده و امروز به پایان رسید.

صادق با بیان اینکه حدود ۳ هزار برنامه در قالب ۴۴ سرفصل طی هفته بسیج امسال برنامه ریزی و در سطح استان اجرا شد، تصریح کرد: شورای اداری در سطح شهرستان‌ها و شورای اداری استان بخشی از جلسه آن موضوع هفته بسیج بوده است.

وی یادآور شد: سه رویکرد کلی در سه سال اخیر در ابلاغ برنامه‌های بسیج قرار داشته که شامل جهاد تبیین، جهاد خدمت رسانی و جهاد امیدآفرینی بوده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: هفته بسیج بهار یادواره شهدا بوده که این امر در راستای رویکرد تبیینی این هفته دنبال شده و در مجموع ۱۶۰ یادواره شهید در هفته بسیج در سطح استان برگزار شده است.

صادق بیان داشت: در بحث جهاد خدمت رسانی نیز برنامه جهادگران فاطمی ۳ در سطح استان برگزار که تمام اقشار ۱۳ گانه بسیج را درگیر کرده و بیش از ۹۳۵ گروه جهادی با حدود ۱۰ هزار بسیجی در قالب این گروه‌ها خدمات خود را ارائه داده اند.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی و اشتغال‌زایی افتتاح شده در طی هفته بسیج در استان افزود: در طی این هفته ۶۰ پروژه عمرانی با بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار و همچنین ۳۱۵ کارگاه اشتغالزایی با بیش از ۳۵ میلیارد تومان در استان افتتاح شده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: در بحث امیدآفرینی جشن‌هایی در طی هفته بسیج در سطح استان برگزار شده است.

صادق با بیان اینکه هر ساله روز آخر هفته بسیج روز دفاع، امنیت و اقتدار است، تصریح کرد: اجتماع گردان‌های رزمی بسیج در استان امروز با عنوان همایش اقتدار در حسینه جماران بیرجند برگزار شد و علاوه بر آن این نمایش اقتدار در سراسر مراکز شهرستان‌ها و نواحی استان نیز برگزار شده است.

وی افزود: امروز برنامه دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری نیز پیش بینی شده بوده که این برنامه به روز هشتم آذرماه موکول گردید.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بسیج تلاش کرده جان خود را در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب بر کف دست گذاشته تا به تمدن اسلامی که مقام معظم رهبری به آن تأکید داشته برسد.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار