نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بسیج نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه در راستای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور است.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 24 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نمازجمعه اراک، افزود: بسیج شجره طیبه‌ است و هیچگاه ثمره و نتیجه آن قطع شدنی نیست. 

امام جمعه اراک گفت: نهضت بی‌نظیر امام راحل، راه نوینی را برای بشریت باز کرد و ایشان در دوران مسئولیتش، شجره طیبه بسیج را که نهادی فرهنگی و مقدس بود، تاسیس کرد.

وی بیان کرد: خداوند به انسان‌ها اختیار کامل داده است و انسان باید جایگاه خودش را در جبهه حق و باطل مشخص کند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: جریان صهیونیست به دنبال ایجاد کانون فتنه در دنیای اسلام، به منظور گرفتن آرامش و امنیت از امت اسلام و هموار کردن بازار سلاح و ناامنی در منطقه است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به ملت ایران و اسلام، امید و خودباوری داد تا در مقابل زورگویی‌های غربی‌ها بایستند و فلسطینیان نیز با الگوگیری از انقلاب اسلامی، ۲۰ هزار شهید دادند اما همچنان مثل کوه ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه، اراده خداوند باعث شد ماهیت ننگین دشمنان برای جهانیان مشخص شود، گفت: جمهوری اسلامی باید در آینده جهان، نقش آفرین باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اشاره کرد: پیام امام خمینی(ره) مبنی بر ایجاد هسته‌های مقاومت در سراسر دنیا بسیار باارزش بود و بسیجیان سختکوش و فداکار امروز بخشی از این هسته‌های مقاومت است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: دشمنان یک پادگان نظامی با وعده‌های دروغ به نام کشور جعلی اسرائیل درست کرده‌اند تا از منافع دشمنان دفاع کنند و دست به کارهای خلاف و جنایات وحشیانه علیه مردم مظلوم و بی‌پناه غزه بزنند.

وی خاطر نشان کرد: ۲ هزار نیروی حماس با غیرت دینی و ایمان الهی خود توانست با حفر کانال‌هایی در زیرزمین، دکترین نیروهای صهیونیست را شکست داده و عملیات‌ عظیم طوفان الاقصی را علیه دشمن انجام دهند.

امام جمعه اراک افزود: شجره طیبه بسیج به وسیله راهبردهای مقام معظم رهبری پربار شده و همه اقشار مختلف مردم باید در این شرایط بسیجی باشند و در همه زمینه‌ها تلاش ویژه صورت گیرد تا مقدمه ظهور جهانی فراهم شود.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی با اشاره به ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: به برکت وجود مطهر حضرت زهرا(س) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مسلمانان جهان عزتمند و سربلند هستند.

وی بیان کرد: حضرت زهرا(س) ستاره درخشان عالم هستی است که برای حفظ و ادامه حیات طیبه اسلام بسیار تلاش کرد و با خطبه‌های مختلف موجب رسوا شدن دشمنان دین و آشکار شدن جریان نفاق شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: ولایتمداری و دفاع از ولایت مهم‌ترین و بزرگترین درس و پیام فرهنگ فاطمی است که باید این مهم بیش از پیش در جامعه تبیین شود.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: همه باید برای شناخت دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت تلاش کنند و ایام فاطمیه بهترین فرصت برای تحقق این موضوع است.

وی اظهار کرد: مردم دینمدار و ولایتمدار کشور باید خود را برای برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) آماده کنند و در این زمینه نقش هیات‌های مذهبی، تشکل‌های دینی بانوان، مداحان و سخنرانان برجسته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار