مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال ۱۴۰۱ و ۶ ماهه نخست امسال، تعداد ۱۱۷ پنل خورشیدی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان نصب شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 21 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، ناصر ظاهری ضمن تقدیر از مساعدت و همکاری بانک‌های عامل استان در پرداخت تسهیلات به خانواده های، ولی نعمتان، اظهار کرد: اجرای طرح‌های انرژی خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد گام بزرگی جهت توانمندسازی این قشر می‌باشد.

وی ادامه داد: امروز با توجه به محدودیت‌هایی که در تولید برق با سوخت‌های فسیلی وجود دارد باید در مسیر تولید انرژی پاک حرکت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: تولید برق توسط انرژی پاک خورشید، پدافند غیر عامل نیر محسوب می‌شود و می‌تواند کشور را در شرایط سخت یاری کند.

ظاهری افزود: با تعاملات صورت گرفته با بانک‌های عامل استان، راهکار‌های تسهیل در ارائه تضامین و پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها به مددجویان متقاضی اجرای طرح انرژی خورشیدی مورد بررسی قرار گرفت تا این افراد بتوانند راحت‌تر از گذشته از مزایای تولید انرژی خورشیدی بهره‌مند شوند.

این مسوول در پایان گفت: طی سال ۱۴۰۱ و ۶ ماهه نخست امسال، تعداد ۱۱۷ پنل خورشیدی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نصب شده که سبب ایجاد درآمد پایدار و قابل قبولی برای این خانواده‌ها شده است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار