کد خبر: ۱۱۳۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 21 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بزرگ‌ترین جواب ما به جنایات صهیونیست‌ها حضور در پای صندوق‌های رای و شرکت در انتخابات است اگر مشارکت حداکثری انجام بگیرد بزرگترین ضربه به استکبار و دست نشانده‌های داخلی آن است.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جلسه جامعه روحانیت شهرستان نور، اظهار کرد: ما به لباس روحانیت و خانم‌ها باید به چادرشان افتخار کنند که شیرینی‌ها و تلخی‌هایی دارد که همه آن‌ها را به جان می‌خریم و خدا را شاکریم که در این لباس هستیم‌.

وی ضمن گرامیداشت روز پرستار روز ولادت حضرت زینب (س)، افزود: حضرت زینب کبری (س) یک الگو و نمونه کامل بوده که می‌توانیم از زندگی ایشان درس‌ها بیاموزیم.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه در هفته بسیج قرار داریم، گفت: زیبایی‌های بسیج تمام‌شدنی نیست، خدمات و برکات بسیج بسیار جای تبیین و بحث دارد، امام راحل درخت بسیج را کاشته و خدا حفظ کند امام خامنه‌ای را که بیش از سه دهه این درخت را آبیاری کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: در آستانه فاطمیه هم قرار داریم و آن هم درس و الگویی برای ماست، پیامبر به حضرت فاطمه (س) فرمودند که فرزند، پدر را با عنوان پدر صدا بزند بهتر است و القاب برای دیگران باشد، چرا که دخترشان ایشان را با نام "رسول الله" صدا می‌زدند، گفتار و عملکرد همه ما باید به‌گونه‌ای باشد که دل را صفا داده و خدا را راضی کند.

امام جمعه ساری بیان کرد: وحدت نیز دل را صفا داده و برای دشمنان ناخشنود است، اینکه باطل اجتماع و وحدت دارد و اهل حق پراکنده باشند دل را می‌میراند، کینه، دشمنی و یکدیگر را شکست دادن، انرژی‌ای را که باید صرف جبهه مقابل باشد را می‌گیرد، بنابراین باید کاری کنیم که دل جامعه خشنود شود.

این مسئول بیان کرد: خداوند در قرآن مجید دو ویژگی را مشترکا بین پیغمبر و امت بیان کرده، اول دعوت همراه با "بصیرت"، ویژگی دوم در سوره مبارکه هود آمده و آن "استقامت" است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی برکت داشت باید قدردان امامین انقلاب و امت بیدار، هوشیار و وفادار باشیم، امامین دشمن‌شناسی و بصیرت به مردم آموختند و فلسطین و قدس را مطرح کردند.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: اگر جریان طوفان الاقصی انجام نمی‌شد تا دو هفته دیگر کشورهای عربی عادی سازی روابطشان را برملا می‌کردند، اما امامین انقلاب مسافت ۶۰ساله را به زیبایی مدیریت کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اهمیت بصیرت و مسئله استقامت، گفت: امروز حوزه مقاومت سیاست‌های استکباری آمریکا و صهیونیست‌ها را به چالش جدی کشیده، چهارمین ارتش قدرتمند دنیا در مقابل هزار و ۲۰۰ نفر از نیروهای حماس مغلوب شد و ۲۸۵ دستگاه تانک و خودروی نظامی اسرائیل نابود شد.

این مسئول اظهار کرد: چنانچه بصیرت و استقامت کنار یکدیگر قرار بگیرد می‌تواند هزاران طوفان‌الاقصی به‌وجود بیاورد و وظیفه ما این است که ما این بصیرت و مقاومت را باید در بدنه ملت تقویت کنیم.

وی با اعلام اینکه الحمدالله دنیا به بصیرتی مثال زدنی رسیده، تصریح کرد: امروز دشمنان ما روی فاسد کردن نسل جوان آوردند که انشاالله بساطش جمع خواهد شد و حوزه‌های مقاومت ضربه‌های سخت‌تری به پیکره استکبار جهانی می‌زند تا جایی که آمریکا و اسرائیل از ۵۰سال قبل تاکنون ضعیفتر شده از برکت این بصیرت و مقاومت است.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: بزرگ‌ترین جواب ما به جنایات صهیونیست‌ها حضور در پای صندوق‌های رای و شرکت در انتخابات است اگر مشارکت حداکثری انجام بگیرد بزرگترین ضربه به استکبار و دست نشانده‌های داخلی آنان است چرا که به‌دنبال ایجاد موانع و تحریک مردم هستند، از این رو باید مردم را به سمت انتخاباتی با سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری سوق بدهیم. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار