درپی رهنمودهای، ولی امر مسلمین مبنی بر مجلس، تحول و تکامل در گام دوم و لزوم برگزاری انتخابات اسفندماه با رعایت چهار اصل مشارکت،سلامت، امنیت، رقابت انتخاباتی سالم، گردهمایی جمعی از دبیران احزاب انقلابی استان همدان در دفتر حزب موتلفه اسلامی همدان تشکیل شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ 19 November 2023

جمعی ازدبیران احزاب اصولگرا و انقلابی استان همدان در نشستی به منظور وفاق و هم اندیشی برای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گرد هم آمده و ضمن تاکید بر انسجام و هم دلی در انتخابات پیش رو خواستار تببین فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات شدند.

به گزارش تابناک همدان؛ این گرد هم آیی با استقبال دبیران احزاب اصول گرا و انقلابی استان همدان به دعوت حزب موتلفه اسلامی استان همدان و در دفتر این حزب شکل گرفت و در پایان این نشست بیانیه ای به شرح ذیل صادر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

من سرتا پا امیدم. آن قدر نقاط قوت و رویش زا وجود دارد که احساس می‌کنم ما در بسیاری موارد، فقط یک بسم ا... و یک حرکت لازم داریم. آینده بسیار روشنی پیش روی ما است. ((مقام معظم رهبری))


درپی رهنمودهای، ولی امر مسلمین مبنی بر مجلس تحول و تکامل در گام دوم و لزوم برگزاری انتخابات اسفندماه با رعایت چهار اصل مشارکت،سلامت، امنیت، رقابت انتخاباتی سالم، گردهمایی جمعی از دبیران احزاب انقلابی استان همدان در دفتر حزب موتلفه اسلامی همدان تشکیل شد.

در این نشست دبیران احزاب و تشکل‌ها ضمن محکوم کردن کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع غزه توسط رژیم غاصب و جعلی اسرائیل، حمایت و ابراز همدری خود را با مردم مظلوم غزه اعلام نمودند. در ادامه به برخی خدمات مثبت دولت مردمی طی مدت اسقرار پرداخته و پس از بررسی وضع موجود استان راه کار‌های مناسب برای تحقق حضور حداکثری و انتخاب افراد اصلح ارجح (شایسته برتر) همراه با مشارکت هر چه بیشتر تصمیماتی اتخاد گردید.


جمعی از احزاب انقلابی استان همدان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار