فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا گفت: امروز نباید نشست و نگاه کرد زیرا اگر آرام باشیم قطعا موج دشمن فائق خواهد آمد.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ 18 November 2023

به گزارش تابناک تبریز، سردار جلیل بابازاده، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا امروز در گردهمایی حریفت منم برای حمایت از کودکان مظلوم فلسطین و غزه در تبریز اظهار کرد: احساس پاکی را امروز با این گردهمایی شاهد هستیم؛ لبیک حسین لبیک. 

وی با بیان اینکه این احساس پاک مومنان، کودکان، اقشار مختلف مردم یک زیبایی و زینت داده است، گفت: چندین مناسبت‌های مهم در این هفته وجود دارد که یکی از آنها شکست محاصره سوسنگرد توسط قهرمانان آذربایجان است که این نیز گواه یک پاکی و غیوری این دیار است. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا ادامه داد: ولادت با سعادت قهرمان کربلا، خانم زینب(س) را هم پیش‌رو داریم که او بانوی الگو برای کل جهانیان است. 

وی بیان داشت: سومین مناسبت نیز هفته بسیج است؛ بسیج شجره طیبه و‌ یادگار ارزشمند معمار کبیر است؛ بسیج بدنه فعال و بزرگ‌ترین تشکل مردمی جهان است. 

دشمنان هیچ وقت توانایی از بین بردن اندیشه‌های  ما را نخواهند داشت

بابازاده با اشاره به اینکه اینجا سرزمین مقدس آذربایجان است که همیشه در شرایط مهم کشور جلو آمده است؛ اینجا جایگاه شهدای بزرگ و ۱۰ هزار شهید مومن است، گفت: وقتی به چهره مردم نگاه می‌کنم چهره آنها مقتدر ولی گاها نگران است ولی باید به اینها گفت که اگر ما را از لحاظ فیزیکی از بین ببرند، ولی هیچ وقت اندیشه ما را از بین نخواهند برد و این تاکیدات امام سیدالشهدایمان است. 

وی افزود: خانم زینب (س) با شیرزنی خود دشمن را شکست داد و خون برادرش و راه او‌ را به کل جهان  نشان داد. 

بابازاده متذکر شد: امید داشته و با امید به جامعه نگاه کنید چرا که وعده‌های خداوند تخلف‌ناپذیر است. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا ادامه داد: خانم زینب(س) گفت من من جز زیبایی چیزی در کربلا ندیدم و با این حرف روان دشمن را شکست داد. 

وی ابراز کرد: امروز نباید نشست و نگاه کرد زیرا اگر آرام باشیم قطعا موج دشمن فائق خواهد آمد. 

بابازاده با بیان اینکه اگر روزی در عملیات فتح‌المبین تا توپخانه دشمن رفتیم، همه برای خدا بود، گفت: امام بزرگوار همیشه گفتند که هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید برای همین روزها بود؛ همه این میدان مصور را می‌بینیم که وقتی کودکان و نوزادان را مورد بمباران و ستم قرار داده‌اند. 

وی گفت: آمریکا با آن هیمنه خود به جنگ نوزادان و بیمارستان و زنان می‌رود! آیا این قدرت پوشالی شیطان بزرگ را نشان نمی‌دهد؟ 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا با تاکید بر اینکه دنیا برای مظلومیت مردم غزه هیچ اقدام عملی نشان نمی‌دهد، گفت: مردم غزه زیر هزاران تن جان می‌دهند ولی  سازمان حقوق بی‌بشر صدایی از آنها در نمی‌آید. 

بابازاده گفت: رژیم جعلی کودک‌کش از ۷۵ سال پیش مردم یک سرزمین را تحقیر کرده و یک رژیم اشغالگر تشکیل داده است و همه دنیا هم به این رژیم جعلی امکانات داده است؛ یک نفر منصف اگر به این نگاه کند آیا فکر نمی‌کند مردم غزه و فلسطین راه چاره‌ای جز دفاع از حق خود ندارد؟ 

وی اذعان داشت: هیچ روش تفاهم و سازش با رژیم اشغالگر موثر نبود و باور کنید این رژیم جعلی همیشه زیاده‌خواه بود و با اینکه آنها را از شهرک‌سازی منع کردند ولی هیچ وقت آنها به این موضوع توجه نکردند. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا گفت: در دوران انقلاب هم برخی‌ها می‌گفتند که انقلاب به این زودی پیروز نمی‌شود ولی همه دیدید با عنایت پروردگار چه اتفاقی افتاد و انقلاب چه مقتدرانه پیروز شد. 

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ما سخت‌ترین جنگ را داشتیم به طوریکه ۱۲ لشکر و ده‌ها تیپ به ما حمله کردند ولی مردان خدا به میدان آمدند؛ همین دانش‌آموزان پای میدان آمدند در حالیکه نظامی نبودند. 
بابازاده گفت: ۳۶ هزار دانش‌آموز، پنج هزار معلم در جنگ بودند ولی منافقین به کشور ما حمله می‌کردند. 

وی یادآور شد: باکری‌ها پای میدان آمدند، سهم‌خواهی نکردند، نصف شهر را نمی‌خواستند بلکه جان دادند برای میهن. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا خاطرنشان کرد: خداوند همیشه ما را پیروز کرده است که همگی به واسطه این شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت است. 

وی اضافه کرد: هیچ‌کسی باور نمی‌کرد ما در برابر داعش پیروز شویم ولی دیدید با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری چگونه شکست دادیم. 

بابازاده با تاکید به اینکه اگر کسی در پیروزی جبهه مقاومت در غزه تردید دارد باید به تاریخ برگردد، افزود: زیرا تاریخ نظام جمهوری  اسلامی و ۱۴۰۹ سال پیش نشان داده است که خون بر شمشیر پیروز است و اگر روزی اسرائیل غاصب شعار از نیل تا فرات را می‌داد الان چرا درون بتن‌های دور تا دورش خودش را محاصره کرده است. 

وی ادامه داد: مردم حماس این دیوارهای بتنی را شکسته و ماموریت انجام داده‌اند، برای حقانیت مردم فلسطین به جز خون شهدا راه دیگری نیست که به انگلیس و آمریکا نشان دهیم. 

بابازاده خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم حمایت خود را اینگونه به مردم فلسطین نشان دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :