امام جمعه طبس گفت: همه آزادی خواهان جهان با دیدن صحنه‌های جرم و جنایت در سرزمین‌های اشغالی به میدان آمدند تا عمق نفرت خویش را از جنایات این رژیم کودک کش نشان دهند.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ 18 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد رضا محمدی، امام جمعه طبس امروز در جمع اجتماع مردمی این شهرستان اظهارداشت: همیشه در این ساعت حتی در خیابان‌های طبس گنجشک هم پر نمی‌زد، اما امروز شما مردم انقلابی دیار نخل و نارنج برای حمایت از مظلومان فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمده‌اید که نشان را بشر دوستی و آزادی خواهی تان دارد.

وی با قدردانی از حضور مردان، زنان، پدران، مادران، کودکان، کهن سالان طبسی در این اجتماع مردمی اضافه کرد: به طور حتم این کودکان کفن پوش صحنه‌هایی از جنایات رژیم صهیونیستی را مردم کودکان مظلوم غزه دیده اند که این گونه به خروش آمده و در صحنه حاضر شده اند.

همچنین پدر و مادران نیز هیچ گاه صحنه‌های دلخراش جنایات اسرائیل را در غزه نمی‌توانند از خاطره‌ها پاک کننده که این گونه به خیابان‌ها آمدند تا جنایات رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم کنند.

وی با قدرانی از حضور پرشور طبسی‌ها در این همایش بزرگ مردمی تصریح کرد: همه آزادی خواهان جهان با دیدن صحنه‌های جرم و جنایت در سرزمین‌های اشغالی به میدان آمدند تا عمق نفرت خویش را از جنایات این رژیم کودک کش نشان دهند.

امام جمعه طبس در ادامه به یک بند از وصیت حضرت امیر المومنین (ع) در شب شهادتش به امام حسن و امام حسین (ع) اشاره کرد و ادامه داد: آن حضرت فرمودند: هر آزاد مردی با ظالم دشمن است و کمک یار و کمک کار مظلوم است و اکنون نیز مشت‌های گرده کرده و شعار‌های نفرت انگیزتان نشان از نفرت از جنایات اسرائیل دارد و به میدان آمدنتان نشان از حمایت مظلوم.

امام جمعه طبس با اشاره به این که ۷۵ سال است که مردم مظلوم فلسطین از کمترین قوانین شهروندی در موطن خویش بی بهره اند تصریح کرد: بیش از ۱۶ سال است که مردم این کشور در محاصره خانگی بوده از حقوق اولیه انسانی، دارو و... نیز بی بهره اند یعنی در دنیا در زندان به سر می‌برند.

به گفته حجت الاسلام محمدی هر انسانی غیر مسلمانی هم که جنایات رژیم صهیونیستی را در حق مردم مظلوم فلسطین می‌بیند دلش به درمی آید چه به برسد به مسلمانان و شعیه جهان.

امام جمعه طبس به حرکت‌های خودجوش محکومیت جنایات اسرائیل در سرزمین‌های اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون زنان مسلمان نیز می‌توانند با بصیرت و آگاهی کاری زیبنی همان حضرت زینب (س) که یزدیان را رسوا کرد انجام دهند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار