رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: برگزاری اجتماع مردمی در حمایت از کودکان مظلوم غزه روز شنبه همزمان با سایر کشورها ابلاغ شده و این مراسم در همه نقاط این استان نیز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 15 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در جلسه برنامه ریزی مراسم حمایت از کودکان مظلوم غزه اظهارداشت: جنایات غرب وحشی به جلوداری رژیم پلید صهیونیستی و صحنه گردانی آشکار آمریکای جنایتکار استمرار پیدا کرده و متاسفانه هر روز جهانیان شاهد صحنه‌های بسیار فجیع و دردناک علیه مردم مظلوم غزه، زنان، کودکان و بیماران و نیروی امدادی خدمات رسان و قطع آب، برق، انرژی و غذا در سراسر غزه هستند.

وی افزود: بحمدلله در تمام نقاط جهان حرکت‌های بین المللی در محکومیت جنایات رژیم خون آشام صهیونیستی شکل گرفته و رو به گسترش است و در اقصی نقاط جهان شاهد برپایی راهپیمایی و تجمعات گسترده هستیم.

وی در زمینه اهمیت و ارزش حرکت‌های خودجوش مردمی در کشور‌های غربی گفت: در کشور ما از اول انقلاب بستر برای راهپیمایی و تجمعات فراهم بوده و این نوع ابراز احساسات و همدردی با مظلومین بین مردم و مسوولان نهادینه شده و یک ارزش و کار مثبت اجتماعی و قانونی محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد:، ولی ارزش حرکت‌های مردمی در غرب از این جهت است که در کشور‌هایی مانند آمریکا، انگلیس، آلمان و... تجمعات اعتراضی با وجود اعلام ممنوعیت و مانع تراشی، با شرایط تعقیب و گریز و منع نیرو‌های امنیتی و محرومیت از شغل، در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مشرفی اضافه کرد: این اجتماعات مردمی نوید دهنده موج بیداری جهانی در شناخت چهره پلید غرب وحشی و رژیم کودک کش صهیونیستی و مبارزه با ظلم فاحش سران غربی است.

وی در بیان تنها راه علاج مواجهه با رژیم صهیونیستی افزود: چنانکه همه مردم دنیا شاهد هستند سران کشور‌های غربی و رژیم تروریست صهیونیستی دیگر به طور کامل پرده‌های تزویر و روپوش حقوق بشر را کنارزده اند و عمق بیگانگی از قانون، بیگانگی از عواطف انسانی و نهایت قساوت قلب خود را جلوی چشم جهانیان به نمایش گذاشته اند از این رو تنها گزینه در مقابل آنان مقاومت و حمایت کامل از جبهه حق تا پیروزی نهایی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: به دلیل شرایط خاص و مطالبات گسترده مردمی ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برگزاری اجتماع مردمی در حمایت از کودکان مظلوم غزه روز شنبه همزمان با سایر کشور‌ها ابلاغ شده و این مراسم در همه نقاط خراسان جنوبی نیز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مشرفی در خصوص مراسم مرکز استان ابراز داشت: اجتماع مردمی در شهر بیرجند با حضور اقشار و گروه‌های مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه ۲۷ آبان ماه در میدان قدس برگزار می‌شود.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار