بجنورد- ایرنا- جمعی از ورزشکاران خراسان شمالی امروز (سه شنبه) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست ها در بجنورد تجمع کردند.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 14 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، این تجمع با حضور جمع گسترده‌ای از ورزشکاران در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی برگزار شد.

ورزشکاران حاضر در این مراسم ضمن در دست داشتن پرچم فلسطین، فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر داده و انزجار خود را نسبت به استکبار و صهیونیسم جهانی نشان دادند.

همچنین در این اجتماع پلاکارد‌هایی نیز در حمایت از کودکان و زنان مظلوم غزه که در این فاجعه بزرگ به شهادت رسیدند، به نمایش گذاشته شد.

ورزشکاران در پایان این مراسم نیز با قرائت بیانیه‌ای خواستار پایان دادن به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ویژه کشتار غیرنظامیان شدند.

به گزارش ایرنا، نیرو‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشور‌های غربی حامی رژیم صهیونیستی تاکنون هرگونه قطعنامه آتش‌بس در شورای امنیت سازمان ملل را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار