کد خبر: ۱۱۳۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ 09 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، احمد وحیدی و هیات همراه صبح امروز پنج شنبه در فرودگاه نوشهر مورد استقبال حسینی پور استاندار مازندران، توکلی، معاون استاندار، محسنی بندپی نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت، فرماندار و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی قرار گرفت.

وزیر کشور در بدو ورود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این سفر، بازدید از مناطق سیل زده مازندران و بررسی اوضاع مناطق است.

وی افزود: گویا سیل اخیر، خساراتی به چند شهرستان مازندران وارد کرد و نگرانی هایی به وجود آورد که نیاز به بررسی و اتخاذ تصمیماتی عاجل دارد.

لازم به ذکر است وزیر کشور پس از ورود به مازندران بلافاصله به مناطق ‌سیل‌زده رفت و در ابتدا از "پل سیل زده پلنگ آبرود کلارآباد" بازدید کرد و پس از گفت و گو با مسئولان منطقه در جریان مسائل این پل قرار گرفت. سپس دستورات لازم جهت تقویت و بازسازی این پل داده شد.

وزیر کشور در ادامه از پل پرچور بخش مرکزی شهرستان عباس آباد بازدید کرد. گفته می شود این پل راه ارتباطی دهستان لنگارود شرقی و لنگارود غربی بود و در اثر سیل اخیر از وسط شکسته شد و راه عبوری دو دهستان را مسدود کرد.

وحیدی پس از گفت و گو با مسئولان و مردم بومی، دستور داد اعتباری باِلغ بر ۱۵ میلیارد تومان جهت اصلاح اساسی این پل اختصاص داده شود تا دیگر چنین حوادثی تکرار نگردد.

به گفته بومیان منطقه، این پل پیش از این نیز در سال ۱۳۹۵ مسدود و تخریب شده بود.

همچنین وزیر کشور از سد سر شاخه گیر خرماچال عباس آباد که تاثیر بسیاری در کاهش سرعت سیل و جلوگیری از خسارات و تخریب بیشتر، بازدید کرد و دستور داد مشابه چنین سدهایی در نقاط دیگر شهرستان احداث شود.

قرار است وزیر کشور به بازدید از دیگر بخش‌های آسیب‌دیده، بپردازد.  

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار