مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: به طور متوسط روزانه کار ساخت یا بهره برداری از سه کلاس در این استان آغاز می‌شود که تامین تجهیزات این فضاهای آموزشی مستلزم کمک بیشتر دولت است.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱ 02 November 2023

محمدرضا ابراهیمی در همایش « نومعلمان تمدن‌ساز استان اصفهان » که در سالن کوثر ارتش اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این استان سال گذشته برای نومعلمان خود ۱۴ برنامه در قالب کاروان شهرستانی برگزار کرد و امسال به دستور وزیر آموزش و پرورش این برنامه به طور متمرکز برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: امسال یک میلیون دانش‌آموز استان اصفهان سال تحصیلی را با ۵۹ هزار معلم آغاز کردند در حالی که ۶۰ هزار معلم بازنشسته شدند.
وی ادامه داد: طرح‌های مهم هنرستان جوار صنعت ازابتکارهای اصفهان در زمینه توسعه آموزش مهارتی است و در این زمینه با ۳۲ هنرستان قرار داد بسته شده است ، همچنین ارتقای سه درصدی پذیرش دانش‌آموز به فنی و حرفه‌ای در شاخص متوازن آموزشی قرار گرفته و از ۳۶ به ۴۲ هزار دانش‌آموز رسیده است.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این همایش گفت: انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش نسبت تحقق به مطالبات معلمان و نیازهای این وزارتخانه در هیات وزیران تلاش بیشتری کند زیرا نمایندگان مجلس بیش از سایر وزیران، مدافع وزیر آموزش و پرورش هستند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: لازم است که به تنوع استخدامی در وزارت آموزش و پرورش از قبیل خرید خدمات پایان داده شود و همچنین به وضع معیشتی معلمان، رتبه‌بندی آنان و نیز متناسب سازی حقوق بازنشستگان و خدمتگزاران مدارس رسیدگی شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار