مدیر منطقه سه شهرداری یزد عنوان کرد:
مدیر منطقه سه شهرداری یزد از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای پیاده روسازی معابر و بلوارهای این منطقه در سالجاری خبر داد و گفت: این میزان برای عملیات پیاده روسازی ۶ بلوار در حال اجراست.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴ 04 November 2023
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مظاهر طیبی اظهار کرد: پیاده رو سازی در بلوارهای سعادت، پروفسور حسابی، امیرکبیر، شهیدان انتظاری، جوان و منتظر فرج منطقه سه شهرداری در حال اجراست.
 
مدیر منطقه سه شهرداری یزد عملیات پیاده روی سازی در این منطقه را به طول ۳۰ هزار متر مربع بیان و اظهار کرد: بعنوان مثال برای بلوار شهیدان انتظاری 20 میلیارد ریال و بلوار سعادت 10 میلیارد ریال اعتبار امسال در نظر گرفته شده است که مجموعاً در این بلوار هفت هزار مترمربع سنگ فرش می شود.
 
وی اظهار کرد: همچنین مناسب سازی برای معلولان با استانداردهای لازم در نظر گرفته می شود که بتوانند به سهولت در شهر رفت و آمد کنند.
 
طیبی همچنین از تعویض سنگ جدول در بلوارهای این منطقه خبر داد و ادامه داد: علاوه بر این با توجه به اینکه پرترافیک ترین بلوار این منطقه بلوار آیت الله خامنه ای است، در راستای کاهش بار ترافیکی، طرح های مختلفی در دست اقدام داریم.
 
مدیر منطقه سه شهرداری یزد همچنین از اجرای ۱۳ طرح در فضای سبز در این منطقه خبر داد.
 
منطقه سه شهرداری یزد با ۸۵ نفر پرسنل مشغول خدمت رسانی به شهروندان این منطقه است؛ محدوده شهرداری منطقه سه یزد با جمعیتی افزون بر ۸۵ هزار نفر با وسعت ۲ هزار و ۴۵۵ هکتار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار