جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در حال حاضر طرح شهید «بهنام محمدی» در ۱۷۷ مدرسه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 01 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ظهر امروز در دیدار دانش‌آموزان با امام‌جمعه زنجان ضمن‌گرامیداشت یاد و خاطره ۴۱۰ شهید دانش‌آموز استان اظهار داشت: هدف ما در سازمان بسیج دانش‌آموزی تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و کمک به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به عضویت زیادی از دانش‌آموزان در مدارس به‌عنوان بسیج دانش آموز تصریح کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی با رویکرد تربیتی و جهت‌گیری انقلابی به‌صورت دانش‌آموز محور در حال برگزاری است.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج دانش‌آموزی با عنوان «مدرسه انقلابی و دانش‌آموز انقلابی» که در سطح مدارس به همت فرهنگیان این حوزه در حال برگزاری است، گفت: در راستای نشاط‌آوری، امید‌آفرینی، استکبارستیزی با هماهنگی و همکاری مجموعه آموزش و پرورش برنامه‌ها در حال اجرا است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اهم برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی که بیشتر جنبه تربیتی دارد، ادامه داد: طرح شهید «بهنام محمدی» که با محوریت ارتباط مسجد، مدرسه و خانواده است از جمله برنامه‌های است که در ۵۱ مدرسه متوسطه اول در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای سال تحصیلی۱۴۰۳_۱۴۰۲ طرح شهید بهنام محمدی در ۱۷۷ مدرسه در حال برگزاری است، افزود: سال گذشته یک هزار و ۳۴ نشست بصیرتی و روشنگری به صورت گفت‌و‌گوی دوطرفه برگزار شده است.

طهماسبی با اشاره به اینکه همچنین در سال گذشته ۴۲۰ نشست با موضوع عفاف و حجاب در مدارس برگزار شده است، گفت: درس آمادگی دفاعی در ۴۰۸ مدرسه متوسطه اول و ۶۲۷ مدرسه متوسطه دوم، راه‌اندازی ۱۹۶ گروه جهادی مدرسه محور در مدارس متوسطه دوم و همچنین ثبت‌نام ۵۱ گروه جهادی در متوسطه دوره اول، ثبت و فعالیت ۱۷ گروه جهادی جغرافیا محور و... از جمله برنامه‌های و فعالیت‌های است که در مدارس استان انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) ادامه داد: اجرای پویش هم‌کلاسی مهربانی ۴، توزیع بیش از ۸ هزار بسته معیشتی، توزیع ۵ هزار کیف، توزیع ۷۹۵ بسته پوشاک و کفش، توزیع بیش از ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر، پخت و توزیع بیش از ۳۴ هزار پرس به همت گروه‌های جهادی و... از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

وی گفت: بسیج دانش‌آموزی در حال حاضر در ۹۰ درصد مدارس متوسطه دوم، ۸۰ درصد مدارس متوسطه اول و ۵۰ درصد مدارس ابتدایی استان با رویکرد تربیتی و جهت‌گیری انقلابی به صورت دانش‌آموز محور فعالیت دارد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار