فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انواع قطعات موتور قایق خارجی قاچاق به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک سوله در یکی از محله‌های شهرستان شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 01 November 2023

تابناک فارس به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس:  سردار رهام بخش حبیبی امروز، ۱۰ آبان با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته ماموران یگان امداد شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از وجود مقادیری قطعات موتور قایق قاچاق در یک سوله در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی به محل‌ مورد نظر، اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک فروند جت اسکی، ۴۰ عدد موتور و گیربکس قایق، ۱۷ عدد پروانه موتور، ۱۹ عدد پوسته گیربکس، ۳۵ عدد فرایول گیربکس، ۲۲ عدد میلنگ موتور قایق، ۱۶ عدد جک پایه گیربکس و ۲۲ عدد قاب یدک فلزی خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۴۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

حبیبی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های کاری و ماموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: کشف ، کالای قاچاق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار