کد خبر: ۱۱۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵ 17 October 2015
فرماندار شهرستان اشتهارد بر توسعه خدمات درمانی و بیمارستانی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: نخستین بیمارستان تخصصی در اشتهارد احداث می‌شود.

ابوالفضل اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشتهارد اظهار کرد: یکی از مهمترین نیازهای این شهرستان توسعه مراکز درمانی و تخصصی است.

وی ادامه داد: هم اکنون مردم در این شهرستان برای دریافت خدمات درمانی، تخصصی و درمانی مجبورند به تهران مراجعه کنند که همین امر سبب افزایش هزینه‌ها برای این افراد می‌شود.

فرماندار اشتهارد تأکید کرد: در این راستا مسئولان باید تدابیر اساسی را برای توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در این شهرستان انجام دهند و با تخصیص اعتبارات در ساخت و احداث مراکز درمانی و به ویژه بیمارستان‌های تخصصی به مردم خدمات رسانی کنند.

فرمانداراشتهارد بیان داشت: اشتهارد دارای یک جاده اصلی و پرتردد بوده و از سوی دیگر در شهرک صنعتی این شهرستان هزاران کارگر مشغول به کار هستند.

وی افزود: در این شهرک تنها 30 هزار کارگر بیمه شده حضور دارند بنابراین برای خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در زمان‌های بحرانی مانند وقوع تصادفات جاده‌ای، ‌لازم است که مصدومان و بیماران را در کمترین زمان ممکن به بیمارستان تخصصی اعزام کنیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود از احداث یک بیمارستان تخصصی در این شهرستان خبر داد و گفت: با مشارکت خیرین، شورای شهر و مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌ریزی فرمانداری زمینی برای احداث یک بیمارستان تخصصی جانمایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار