دبیر همایش ملی دامپزشکی راهبردها در افق ۲۰ ساله در ایلام
دبیر همایش ملی دامپزشکی راهبردها در افق ۲۰ ساله در ایلام گفت: دی ماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی، اولین همایش ملی دامپزشکی، راهبردها در افق ۲۰ ساله در ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 31 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سمیه چمن آرا با اعلام این خبر اظهار کرد: هسته پژوهشی اداره کل دامپزشکی استان با همکاری دانشگاه ایلام، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، نظام دامپزشکی استان ایلام، بسیج مهندسین کشاورزی و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان،قرار است همایش ملی دامپزشکی، راهبردها در افق بیست ساله را دی ماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار کند.

وی افزود: محورهای همایش شامل دامپزشکی و مسئله نهاد، دامپزشکی و نهاد علم در چشم انداز بیست ساله، دامپزشکی و نهاد دین در چشم اندازه بیست ساله و دامپزشکی و نهاد جامعه در چشم انداز بیست ساله می باشد.

دبیر همایش ملی دامپزشکی، راهبردها در افق ۲۰ ساله در ایلام گفت: در همین راستا هسته پژوهشی این اداه کل از صاحب نظرانی در محورهای فوق کشور دعوت نموده است.

چمن آرا بیان داشت: از اساتید و پژوهشگرانی به نام از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم و همچنین معاونت پژوهش، فناوری موسسه تحقیقات سرم و واکسن رازی نیز برای این همایش دعوت شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با استعانت از ذات باری تعالی و بهره گیری از همکاری و مشارکت همکاران شاهد برگزاری همایشی پربار و مفید در زمستان ۱۴۰۲ باشیم./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار