معاون استاندار بوشهر گفت: جشنواره «نماز علمی ادبی فجر تا فجر» در استان بوشهر آغاز شده و تا ۲۰ آذرماه فرصت بارگذاری آثار فراهم و در این زمینه ۴ کمیته ارزیابی، علمی، تعلیم و تربیت و اطلاع‌رسانی راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ 27 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، اصغر جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به برگزاری جشنواره «نماز فجر تا فجر»، اظهار داشت: استان بوشهر سال گذشته در جشنواره فجر در فجر به رتبه برتر کشوری دست یافت و امسال نیز برنامه‌ریزی مناسبی برای این جشنواره انجام شده است.

وی افزود: از چند ماه پیش، جشنواره نماز علمی ادبی فجر تا فجر در استان بوشهر آغاز شده و تا ۲۰ آذرماه فرصت بارگذاری آثار فراهم است.

جعفری تصریح کرد: در استان بوشهر ۴ کمیته ارزیابی، علمی، تعلیم و تربیت و اطلاع‌رسانی برای این جشنواره راه‌اندازی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر، خاطرنشان کرد: جشنواره نماز علمی ادبی فجر تا فجر با موضوع ترویج فرهنگ نماز، اجرایی شده و دانش‌آموزان و دانشجویان و قشر نوجوان و جوان در این عرصه مشارکت می‌کنند.

جعفری همکاری خانواده‌ها برای مشارکت فرزندان در این جشنواره را مورد تاکید قرار داد و از هنرمندان و نویسندگان و اصحاب رسانه خواست، در اطلاع‌رسانی این جشنواره تلاش کنند.

وی با بیان اینکه جشنواره امسال از سطح استانی به ملی ارتقا یافته، گفت: انتظار داریم جشنواره علمی ادبی فجر تا فجر از لحاظ کمی و کیفی بتواند بدرخشد و شاهد موفقیت استان در این عرصه باشیم.

معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: از ۲۰ آذرماه که زمان ارسال آثار به پایان می‌رسد، داوران به بررسی آثار می‌پردازند و جشنواره نهایی در بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار