کد خبر: ۱۱۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 17 October 2015
امدادگران هلال احمر گیلان به 73 خانوار گرفتار درآب خدمات رسانی کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدير عامل جمعیت هلال احمر گيلان اعلام کرد : امدادگران به این خانوارها درشهرستان هاي آستارا، لنگرود ، املش و لاهيجان امداد رساني کردند.

علیرضا خصوصی گفت : تخلیه آب درون خانه ها با استفاده از پمپ و جمع آوری لوازم خانگی از مهمترین خدمات امدادگران هلال احمر به خانوارهای گرفتار در آب ناشی از بارندگی های شدید چند روز گذشته بود.

وی گفت : 2خانوار آستارایی هم اسکان داده شدند و سبد غذایی گرفتند.

مديرعامل جمعیت هلال احمر گيلان گفت : 6 گروه 12نفره امدادگران برای خدمات رسانی به خانوارهای آسیب دیده آماده اند.

مدیر کل راه وشهر سازي گيلان اعلام کرد : با تلاش ماموران راهداری یک لاین جاده فومن – رشت در منطقه گل افزان و فلاح آباد که به دلیل سقوط درخت حدود نیم ساعت بسته شده بود پاکسازي و باز گشایی شد.

شعبانعلي خاوري افزود : همچنین با تلاش راهداران جاده لاهيجان – لنگرود که بر اثر بارش شدید باران دچار آبگرفتگي شده بود پاکسازي شد.

وي گفت : ارتفاع برف در 2 جاده اسالم - خلخال و پونل – خلخال به 15 سانتيمتر رسيده است.

مدیر کل راه وشهر سازي گيلان افزود :بارش برف در این 2 محور ادامه دارد افزود: هرچند تردد خودروها در جاده اسالم - خلخال و پونل – خلخال با زنجير چرخ امکان پذير است اما راهداران در حال پاکسازي اين محورها هستند.

رانش کوه موجب بسته شدن راه 5 روستای چنگول، فی آب ، ده جان ، لیشاکوه وکاسه خورده لنگرود شده است.

به 18سردهنه کشاورزی هم در این شهرستان بر اثر بارش شدید باران خسارت وارد شد.

سید رضا جوادپورفرماندار لنگرود اعلام کرد : برآورده های اولیه نشان می دهد بارش شدید باران دراین شهرستان 30 میلیارد ریال خسارت برجا گذاشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار