فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بر همکاری دو جانبه بسیج و حوزه‌های علمیه استان تاکید کرد و گفت: سازمان بسیج طلاب و مجموعه سپاه استان آمادگی کامل برای همکاری با حوزه‌های علمیه را دارد.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 23 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در این دیدار بامدیر حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی که با همراهی مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان انجام شد اظهارداشت: منشا و مبدا مسیری که انقلاب اسلامی بیش از ۴۴ سال است که طی می‌کند از حوزه علمیه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عقبه اندیشه و جریان فکری انقلاب اسلامی به واسطه حوزه علمیه ایجاد شده، عنوان کرد: انقلاب اسلامی نوری است که از حوزه‌های علمیه تلألو پیدا کرد و ما بدنبال آن حرکت کردیم، امروز نیز همین مهم وجود دارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به این که معماری این انقلاب و نظام اسلامی توسط امام راحل انجام شد افزود: امروز انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری که سکان دار انقلاب اسلامی هستند، همچون زمان امام خمینی (ره) با قدرت و اقتدار به جلو حرکت می‌کند.

وی اظهار داشت: ایستادگی مردم در طول این سال‌ها پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن به خاطر وجود یک عالم بزرگ در راس این هرم و نظام است که مورد اعتماد مردم هستند و همگان پشت سر ایشان حرکت می‌کنند.

سردار مهدوی به رابطه مراد و مریدی مردم با طلاب و روحانیون به ویژه شخص مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همین باور و اعتقاد است که باعث شده ملت ایران در طول سالیان عمر انقلاب اسلامی تمام توطئه‌ها، تهدید‌های دشمنان و فراز و نشیب‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی مطرح کرد: در کشور‌های مختلف دنیا با اندک جریان و مسئله‌ای در آن کشور؛ نظام و سیستم حکومتی آن عوض می‌شود، اما ملت ایران با تمام فشار‌هایی که در مسیر جمهوری اسلامی وجود داشته و دارد همچنان پای این نظام و انقلاب اسلامی ایستادند؛ این نشان از اعتقاد به حکومت دینی و رهبری ولایی است.

سردار مهدوی ادامه داد: انشاءالله این نظام به زودی به وسیله رهبر معظم انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) برسد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: انقلاب اسلامی همواره مورد طمع دشمنان بوده است، بنابراین بصیرت افزایی در میان مردم توسط طلاب و روحانیون لازم و ضروری است که مسیر انقلاب حفظ شود.

سردار مهدوی ادامه داد: ما به عنوان پاسداران و حافظان نظام و انقلاب اسلامی باید دشمن را شکست داده و مانع از نفوذ دشمن در علم روحانیت و حوزه‌های علیمه شویم.

وی به وجود قشر بسیج طلاب و روحانیون در مجموعه سپاه و بسیج اشاره کرد و افزود: سیاست این قشر بسیج کنندگی طلاب و روحانیون و استفاده از ظرفیت این عزیزان در امر هدایت جامعه، بسیجیان و سایر تشکل‌ها است، که انشاءالله با طی کردن این مسیر نورانی اثرات مثبت را در اقشار جامعه شاهد باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بر همکاری دو جانبه بسیج و حوزه‌های علمیه استان تاکید کرد و گفت: سازمان بسیج طلاب و مجموعه سپاه استان آمادگی کامل برای همکاری با حوزه‌های علمیه را دارد.

سردار مهدوی اظهار داشت: انشاءالله با کمک بسیج و حوزه‌های علیمه و استفاده از ظرفیت طلاب عزیز و بسیجیان؛ طراحی‌ها و توطئه‌های دشمنان را همچون گذشته نقش بر آب کنیم.

حجت الاسلام کمالی، مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام رستمیانی به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی، گفت: انشاءالله که وجود شما برای خراسان جنوبی مایه خیر و برکت باشد همچنان که بوده است.

وی گفت: امیدواریم به لطف خدا بتوانیم تحول بنیادینی که مورد توجه مقام معظم رهبری است را در همه اقشار بسیج و جامعه رقم بزنیم و برای تربیت علمای در تراز انقلاب اسلامی و تمدن مهدوی نقش خود را بدرستی ایفا کنیم.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) بیان کرد: انشاءالله با طرح موضوعات گفتمانی و همکاری حوزه‌های علمیه و مجموعه سپاه استان؛ بتوانیم به تعهدات خود در قالب انقلاب اسلامی عمل کنیم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار