مدیرکل صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازوکار‌های همراهی رسانه ملی در مدارس جهت معرفی استعداد‌ها وتوانمندی‌های معلمان و دانش آموزان خلاق و موفق فراهم شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ 23 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امیر رئوف در دیدار با رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمدبا اشاره به اینکه انعکاس فعالیت و عملکرد دستگاه‌های اجرایی نظیر آموزش و پرورش و پیگیری مطالبات مردم، دغدغه برنامه ریزان و برنامه سازان صداوسیمای استان است گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین رسانه ملی و آموزش و پرورش استان وجود دارد و امیدواریم با همکاری بیش از پیش هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی بتوانیم گام‌های خوبی در رفع مسائل و مشکلات حوزه تعلیم و تربیت در استان برداریم.
وی با تاکید بر هم افزایی نهاد‌های فرهنگی، به آمادگی رسانه ملی برای همکاری در بخش‌های مختلف با آموزش وپرورش استان خبر داد و گفت: سازو کار‌های حضور وهمراهی رسانه ملی در مدارس باید فراهم شود تا با تولید برنامه‌های مشترک وفاخر نظیر سیمای مدرسه و صدای مدرسه بتوانیم گام‌های اثر گذاری در معرفی معلمان فداکار. موفق و دانش آموزان مستعد و خلاق برداریم.
رئوف با بیان اینکه بعد از همه گیری ویروس منحوس کرونا همکاری بین نظام آموزش و پرورش کشور با صدا و سیما به نقطه اوج خود رسیده است گفت: این همکاری و تعامل دوسویه بیش از پیش باید تداوم موثر داشته باشد.
مدیرکل صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد بر همکاری جهت تولیدات مشترک تاکید کرد وگفت: امروز در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن نیازمند تربیت دانش‌آموزان در ابعاد مختلف هستیم که رسانه‌ها نیز در این زمینه با فرهنگسازی می‌توانند نقش خوبی ایفا کنند.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار بر تقویت همکاری و تعامل بین صداوسیما و آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش تاکید کرد.
سید، ولی موسوی، رسانه ملی را به تعبیر امام راحل (ره) دانشگاه عمومی و یکی از ارکان اصلی برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت دانست وگفت: ضریب نفوذ رسانه ملی صدا وسیما در درون خانواده‌ها بسیار بالاست و این ظرفیت در کنار سیستم رسمی تعلیم وتربیت می‌تواند در اجرایی شدن اهداف سند تحول بنیادن آموزش وپرورش بسیار موثر باشد.
موسوی به ارائه گزارشی از جایگاه و وضعیت آموزش و پرورش و موفقیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و از همراهی و ایفای نقش موثر رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در استان قدردانی کرد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، موفقیت‌های آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف را مدیون برنامه ریزی هوشمندانه و زحمات و ایثارگری‌های معلمان دانست و افزود:معرفی معلمان اثرگذار، خیرین نیکوکار و دانش آموزان موفق دربرنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیونی رسانه ملی یک ضرورت است.
موسوی با تقدیر از نگاه شبکه استانی دنا به موضوع مهم تعلیم و تربیت، رسالت فرهنگی و تربیتی سازمان صدا و سیما و آموزش و پرورش را وجه مشترک این دو نهاد دانست و گفت: با اهتمام ویژه رسانه استانی، تلاش می‌کنیم تا موضوع مهم تعلیم و تربیت و جایگاه والای معلم با تولید و پخش آثار رادیو تلویزیونی خوب و فاخر در جامعه منزلت شایسته خود را به دست آورد.
وی در پایان از همراهی مدیرکل، مجموعه صداوسیمای استان به آموزش و پرورش در راستای پوشش خبری و اطلاع رسانی رویداد‌های این نهاد، معرفی جایگاه و توانمندی‌های آموزش و پرورش استان، برقراری ارتباط دو سویه با مردم و تلاش برای پاسخگوئی به مطالبات مردمی تشکر و قدردانی کرد و خواستار تداوم این برنامه‌ها شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار