مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: از حضور و حمایت بخش خصوصی در قالب هیات امنای مدارس کیش استقبال می کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ 19 October 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در مراسم گشایش دبستان دخترانه شهید سیدین که صبح چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ در منطقه مسکونی نوبنیاد برگزار شد؛ خاطر نشان کرد: باید دست در دست یکدیگر، فرهنگ انفاق و خیریه را که در راستای ساخت مدرسه و مسجد و نیز هر آنچه که در جزیره کیش به یادگار می‌ماند؛ تقویت و فراگیر کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خواستار مشارکت بخش خصوصی و انجام سرمایه گذاری در زمینه آموزش شد و تاکید کرد: از همه بزرگانی که در بخش خصوصی کیش فعالیت می‌کنند و از خیرین هستند می‌خواهم به این حرکت بپیوندند.

رحیم سرهنگی با استقبال از حضور بخش خصوصی در قالب هیات امنای مدارس و حمایت آنان در تامین هزینه‌های آموزشی و برنامه‌های جانبی مدارس گفت: با مشارکت بخش خصوصی در این مهم، علاوه ارتقاء سطح فرهنگی از بُعد اجتماعی شاهد پیشرفت و ماندگاری افراد نخبه و سرمایه گذار و از بُعد مالی نیز با فراهم کردن بستر لازم برای حضور سرمایه گذران و افراد نخبه باعث ارزش افزوده دارایی‌ها در جزیره کیش خواهیم شد.

وی با بیان این که با کمک سرمایه گذاران سطح کیفی آموزش و پرورش را در جزیره کیش اتقاء می‌دهیم؛ به اقدام خیر مدرسه ساز حسین شیخ محمدی در اتمام ساخت مدرسه شهید سیدین و اقدامات مشابه خیرین در گذشته اشاره و از آن به عنوان سرآغاز جنبشی فراگیر یاد کرد و افزود: حرکت خداپسندانه و در راستای کمک به عموم مردم باعث ماندگاری نام می‌شود که نمونه بارز آن در سطح کشور شهید سلیمانی و در جزیره کیش شهید سیدین و تمامی خیرین هستند.

رحیم سرهنگی بخش حاکمیت، بخش خصوصی و مردم را سه رکن پایداری هر جامعه‌ای عنوان کرد و از نقش پر رنگ حرکت‌های مردمی و خیر خواهانه در حل مسائل اجتماعی سخن گفت و افزود: حرکت‌های مردمی و خیر خواهانه باعث تعادل جامعه و انجام اقدامات چشمگیری می‌شود که دولت‌ها از آن ناتوان و بخش خصوصی نیز بدان تمایلی ندارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نمونه بارز این مهم را اقدامات مردمی در کنترل بیماری کرونا در کشور عنوان و خاطر نشان کرد: از حرکت‌های خیر خواهانه و مردمی که در راستای همگرایی تمامی ظرفیت‌ها در توسعه فرهنگی و اجتماعی می‌شود؛ حمایت می‌کنیم.

گفتنی است دبستان دخترانه شهید سیدین با ۹ کلاس و با هزینه ۳۵۰ میلیارد ریال با کمک خیرین و تلاش سازمان منطقه آزاد کیش و نهاد امام جمعه کیش ساخته شده است.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار