معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در آیین افتتاح و بهره بردای از بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی فرخی بحران یزد گفت: ساخت و تجهیز این بیمارستان در مدت سه سال، یک کار جهادی است و این موضوع نشان دهنده تدبیر، برنامه ریزی، دقت، پشتکار و پیگیری است.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ 19 October 2023


به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، دکتر داوود منظور اظهار کرد: ساخت و تجهیز این بیمارستان کار بزرگی است زیرا تخصص های مهم و مورد نیاز مردم را در اینجا داریم و یک ظرفیت ممتاز به ظرفیت های درمانی و پزشکی استان یزد افزوده شده است.
وی گفت: وظیفه ما در دولت بیش از هر چیز توجه به سلامت و معیشت مردم است و به این دو خدمت بیشتر از سایر خدمات اهتمام داریم و خرسندیم که در دولت آقای رییسی بیمارستان های زیادی یکی پس از دیگری در حال افتتاح است.
وی با اشاره به اینکه تعداد بیمارستان های در حال ساخت در کشور ۴۰۰ مورد است گفت: در تلاش هستیم تا با تامین منابع مالی لازم، ساخت پروژه ها را تا پایان سال جاری به اتمام رسانده و تجهیز و تکمیل آنها را در نیمه نخست سال آینده انجام دهیم.
دکتر منظور ادامه داد:یک سال از ساخت بیمارستان بحران یزد در دوران شیوع کرونا بوده و این امر نشان می دهد دست اندرکاران استان و دانشگاه فرصت را مغتنم شمرده تا این پروژه به نتیجه برسد.
رییس سازمان برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: مواردی که برای تکمیل بیمارستان بحران مانند محوطه سازی،جذب نیروی خدماتی و هر چه مورد نیاز است را با پیگیری و همکاری استاندار یزد در اولویت قرار می دهیم.
معاون رییس جمهور همچنین از پرداخت مطالبات و تسویه حساب با پیمانکار بومی این پروژه خبر داد و از خیر،استاندار و همه کسانی که در تامین منابع مالی این پروژه همکاری کردند قدردانی کرد.
وی از پیگیری های دکتر سید جلیل میرمحمدی،دکتر محمد صالح جوکار،استاندار یزد، دکتر هاشمی باجگانی رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد و دکتر دهقانی مدیر بیمارستان شهید رهنمون در ساخت و تجهیز این پروژه قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار