فرمانده انتظامی استان گفت: شخصی که از ۷ نفر از شهروندان مبلغ ۶۰ میلیارد ریال را برای کار کردن و پرداخت سود دریافت کرده و متواری شده بود، توسط پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ 19 October 2023
به گزارش «تابناک البرز» سردار حمید هداوند گفت: در پی ارجاع چند پرونده کلاهبرداری با ترفند دریافت وجه برای سرمایه گذاری و پرداخت سود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 
او افزود: برابر بررسی‌های اولیه مشخص شد که کلاهبردار با معرفی خود به عنوان سرمایه گذار، مبالغی را از مالباختگان برای افزایش سرمایه کار خود دریافت و به آنها وعده داده بود که ماهانه سود پول آن ها را پرداخت کند که پس از چند ماه پرداخت سود متواری شده و پاسخ مالباختگان را نمی‌داد.   
فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از تحقیقات مقدماتی، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی قضائی نامبرده را دستگیر کردند. 
سردار هداوند تصریح کرد: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته در این پرونده حدود ۶۰ میلیارد ریال است. 
او از شناسایی همه مالباختگان این پرونده خبر داد و گفت: با تکمیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند. 
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان به شهروندان توصیه کرد که از اعتماد بی‌مورد به افرادی که با وعده سودهای کلان اقدام به درخواست وجه از آنها می‌کنند، به جد خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار