رئیس کمیته امداد چمستان گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری معادل ۱میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان از کمک‌های مردمی از سر فصل زکات در اختیار مددجویان و نیازمندان بخش چمستان قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ 18 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، فریبرز نیکوکار با بیان اینکه، کمیته امداد به عنوان دبیرخانه زکات در زمینه فرهنگ‌سازی، ترویج، جمع‌آوری و ثبت زکات نیز فعالیت دارد اظهار داشت: در شش ماه نخست سال‌جاری معادل ۱میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان از کمک‌های مردمی از سر فصل زکات در اختیار مددجویان و نیازمندان بخش چمستان قرار گرفته است.

 

پرداخت ۳میلیارد تومان کمک به کمیته امداد توسط مردم نیک‌اندیش چمستان  

وی افزود: مشترکان محترم صندوق صدقات در این بخش طی ۶ماهه گذشته مبلغ ۳۵۰میلیون تومان صدقه به نیازمندان این اداره پرداخت کردند و صدقات جمع‌آوری شده جهت هزینه‌های درمانی، تحصیلی، جهیزیه، مسکن و معیشت نیازمندان پرداخت گردیده است.

رئیس کمیته امداد چمستان با اشاره به طرح اکرام و محسنین افزود: ۷۴۰نفر حامی فعال، حمایت ۱۵۵نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین (نیازمندان غیر ایتام) در این بخش را به عهده دارند و در بخش‌های معیشت، تحصیلی، مسکن، جهیزیه و... مستقیما به فرزندان معنوی خود معادل ۷۴۰میلیون تومان بصورت نقدی و کالا کمک کردند.

نیکوکار تصریح کرد: در مجموع در سه سرفصل فوق، ۳میلیارد تومان کمک از خَیِّرین گرانقدر جمع‌آوری و بین ۱۰۴۰خانوار از نیازمندان بخش چمستان توزیع گردید.

وی تاکید کرد: با توجه به نیازهای روزافزون مددجویان تحت حمایت شماره کارت 6742-5019-9979-6037 مربوط به اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) چمستان منتظر مساعدت‌های خَیِّرین نیک اندیش می‌باشد.

خاطرنشان می‌شود: در چمستان ۱۰۶۳خانوار تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار