دادستان شهریار با اشاره به رفع مشکلات سه واحد تولیدی اظهار کرد: طی شش ماه نخست امسال، ۱۵ باند قاچاق کالا و ارز در شهرستان شهریار کشف و متلاشی شده است.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ 17 October 2023

به گزارش تابناک تهران، حمید عسگری پور دادستان شهریار اظهار کرد: با توجه به برنامه های عملیاتی ابلاغ شده از سوی رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص حمایت از تولید و واحدهای تولیدی، طی نشستی مشکلات سه شرکت اکسیژن شبنم شهریار، شرکت پیشرو پلاست احدی جام و پلاستیک مهر بررسی و دستورات لازم به دستگاه‌های مربوطه جهت حل مشکلات واحد‌های مذکور ارائه شد.

وی گفت: دادستانی با بررسی مشکلات واحد تولیدی که در زمینه تولید ظروف پلاستیک فعالیت داشت و کلیه پرسنل آن را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌داد مشکلات این واحد تولیدی برطرف شد و علاوه بر تثبیت اشتغال برای کارکنان فعلی ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر دیگر نیز فراهم شد.

دادستان شهریار از شرکت دانش بنیان وابسته به دانشگاه امیر کبیر و چند واحد تولیدی شهر فردوسیه بازدید کرد و با حل مشکلات شرکت کارتن سازی نو کارتن از تعطیلی و بیکاری ۹۰ نفر جلوگیری کرد.

عسگری پور از رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان صنف تهیه و تولید ظروف یکبار مصرف در بابا سلمان شهریار با حضور میدانی خبر داد و افزود: این دادستانی برای جلوگیری از ایجاد هزینه‌های مازاد و غیر ضرور در قوه قضاییه و دولت اقدام به تعریف برنامه های مدون جهت شناسایی و برخورد با مرتکبان قاچاق کالا و ارز کرده است که در نتیجه اقدامات صورت پذیرفته مبنی بر کشف و ضبط کالای قاچاق طی شش ماه نخست سال ۱۴۰۲، متلاشی شدن ۱۵ باند قاچاق است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار