در ماه‌های گذشته توقع می‌رفت تا برخی مدیران که هم مورد نقد رسانه‌ ها و هم مورد نقد جامعه و شهروندان قمی واقع شدند‌، تغییر کنند و یا در عملکردشان تغییر رویه روی دهد یا در پایین ترین سطح ورودی از سوی استانداری به گلایه‌های مطرح صورت بگیرد، اما همچنان قطار پر گلایه روی ریل ایجاد گلایه حرکت میکند و خبری از هیچ تغییری نیست!
کد خبر: ۱۱۳۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ 17 October 2023

کلاس‌های بدون معلوم

به گزارش تابناک قم، اگر کمی اهل فضای مجازی باشید این روز‌ها از کلاس‌های بدون معلم گلایه‌های مردمی زیادی در برخی رسانه‌های استانی شنیده اید. گلایه‌ای که باید پیش از حضور دانش آموز پشت نیمکت رفع بشود حالا تا پایان مهرماه به طول انجامیده است و با وجود این مشکل مدیرکل آموزش و پرورش قم می‌گوید عادی است و کمبود در حد یکی دو کلاس می‌باشد!

مطلبی که حجم پیام‌های مردمی و حتی گزارش صداوسیما روایت دارای تناقضی را از آن مطرح می‌کند و در بُعد ملی پای وزیر آموزش و پرورش را به استیضاح باز کرده، اما در سطح استان نه چاره اندیشی برایش می‌شود و نه مدیر مورد مواخذه صورت می‌گیرد بلکه به راحتی موضوع کتمان می‌شود!

چالش‌های اهالی ورزش

در سویی دیگر چالش‌های گوناگون ورزشی برای اهالی ورزش زنگ نظارت را در اداره کل دیگری به صدا در می‌آورد. تغییر و تحول‌های مکرر همراه با استعفا و کناره گیری در هیات‌های ورزشی، عدم اتمام پروژه نیمه کاره ورزشگاه ۴۵۰۰ نفره پردیسان، گران شدن ورزش عمومی به جهت بالارفتن نرخ مزایده ها، عدم حمایت کافی از ورزشکاران اعزامی و مدال آور در سطح استان، بد قولی در وعده تکمیل ورزشگاه تختی و عدم ساخت یک مجموعه ورزشی جدید با وجود کمبود سرانه ورزشی از جمله مسائلی است که بار‌ها در رسانه‌ها و حتی در دیدار روسای هیات‌های ورزشی با استاندار قبلی مطرح شده است و همچنان تغییری در این مسائل به چشم نمی‌خورد!

حواشی علوم پزشکی

اطمینان به متولیان امر سلامت و درمان مردم مهمی است که نباید از آن قافل شد، اما در طی خبری این اطمینان کمی خدشه دار شد، تیتر از قرارداد میلیاردی رئیس دانشگاه علوم پزشکی با خودش می‌گفت و رسانه دیگری از چک پرداخت به حساب آقای دکتر هم خبرداد!

به این حاشیه برخی چالش‌های کادر درمان از جمله عدم واریز معوقات را هم می‌توان اضافه کرد که با فرمولی ساده می‌توان فهمید اگر پرستاران و کادر درمان معوقات کامل خود را دریافت نکنند چگونه قرار است با آرامش خاطر به در‌های بیماران بپردازند؟

این سه مجموعه پر تردد و پر مراجع امروز نیازمند ورود جدی یک مقام عالی استانی به عملکردشان هستند چرا که هم عملکرد دولت در سه مجموعه مهم در خطر است و هم دغدغه‌ها و مشکلات جامعه بدون رسیدگی مانده و قطعا رسیدگی مدیری کارآمد و مردمی با تغییر وهرگونه فرمولی مورد رضایت مردم واقع خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار