معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و رییس ستاد انتخابات استان البرز در اولین نشست رسمی با اعضای معتمدین هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج، افزایش مشارکت حداکثری را موجب مأیوس شدن دشمنان نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: ۵ هزار نفر در استان البرز انتخابات اسفندماه را برگزار می کنند.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 14 October 2023

به گزارش «تابناک البرز» مرتضی ولی پوری در اولین نشست رسمی با اعضای معتمدین هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج در فرمانداری کرج اظهار داشت: شما معتمد و مورد اعتماد مردم هستید و اینکه نظام و مردم به شما اعتماد نموده اند مایه فخر و مباهات و عزت و افتخار است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات سالجاری و افزایش بسترهای مشارکت حداکثری تصریح کرد: همه کارشناسان معتقدند به هر میزان آرا به صندوق ها انداخته شود دشمن مأیوس و ناامید می شود. 

رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: تلاش کنیم زمینه حضور گسترده مردم را در راستای منویات مقام معظم رهبری طبق ۴ مولفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت با رعایت بی طرفی و شأن قانونی، فراهم نمایید. 

وی با بیان اینکه تا اکنون ۷۲۴ صندوق اخذ رأی برای کرج پیش بینی شده است؛ افزود: در استان البرز ۵ هزار نفر برای برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه ضمن قدردانی از فرماندار کرج برای تشکیل بموقع و برگزاری انتخابات معتمدین هیات اجرایی شهرستان کرج گفت:  در پیش ثبت نام ها ممتاز بودید و امیدوار هستیم برای ادامه فرایندها نیز بتوانید با رعایت اصل بی طرفی و حضور گسترده، در استان البرز سرآمد باشید.

ادامه جلسه رییس ستاد انتخابات استان البرز با تببین راهبردهای اجرایی برای معتمدین هیات اجرایی ادامه پیدا کرد.

در  جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرج، دکتر آذری مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز، دکتر رمضانی فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد، دکتر آقابراری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رییس ستاد انتخابات شهرستان کرج نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار